• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Michelin Pilot Road2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aapeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään tuommoinen etunakki laitettiin alle ja ensikokemukset ainakin hyvät, ei lipsu alta vaikka kanttaa vähän reippaammin.
Sain noin kuukausi sitten tuollaisen alle ja olen ollut todella tyytyväinen. Varsinkin märkäpito tuntuma on loistava.
Mutta kirjoitukseni liittyy ennemminkin tuohon Teuden kommenttiin testata renkaan ominaisuudet heti ekana päivänä. Eikö nykyrenkaissa ole enää sitä "muovista" pintaa joka pitää ajaa varovasti pois?
Minä olen ajellut renkaala aina vähintään viikon ennen kun olen uskaltanut testailla sen käytöstä ääritilanteissa.

Toinen ihmetystä herättävä seikka tällä kertaa oli se, että asentaja jätti renkaaseen 1 bar ylipainetta. Hän sanoi renkaan hakevan paremmin paikkansa vanteella ylipaineella...
Tehdäänkö nykyisin usein näin?

Monenlaista kiekkoa on alla ollut viimeisen 12 vuoden aikana ja paras rengas alla tähän saakka. Pitoa hullun lailla, todella ketterä ja kestää kilometrejä. Ehdoton mutka-ajoon. Joskin on todettava, että Z6:een verrattuna ei niin vakaa moottoritiellä. Suosittelen!

FJR:ssä Pilot 2 alla muutaman tonnin, olen todella tyytyväinen myös märkäpitoon
biggrin.gif
Edelliset paljon kehutut Mezet...hmmm misukka ei ole mielestäni ainakaan huonompi
sport05.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif

Mulla on ollut takana toi pilot road 2 takarenkaana ja hyvältä vaikuttaa. En tosin ole päässyt kunnolla kokeilemaan kun on ollut oikeestaan kokoajan sadetta. Toivottavasti ainakin kestää kauemmin kuin dunlopin qualifier.

Joko olette saaneet hangattua vaihtokuntoon näitä?
Mulla alkaa 13tkm ajettu takakumi olla vaihtovalmis.

Tuleekohan tuossa kankaat näkyviin ennen kuin pettää?
confused_orig.gif

Erittäin hyvä rengas. kestävyydestä en voi sanoa vielä oikein mitään, rengas ollut vasta alla vasta n.2tkm verran, vielä ei ole havaittavissa minkäänlaista kulumaa. Mutkateillä/kadulla ei eroa huomaa pidossa aiempaan Pilot power:iin. Jos radalla käy vain kerran-pari kesässä niin mun mielestä on turhaa laittaa äärimmäisen pehmeitä kumeja alle, tossa Road 2:ssa riittää pito aivan taatusti kaikilla mutkapätkillä eikä kulu loppuun ihan hetkessä.

Back