• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

michelin pilot road2?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jape-85
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jape-85

New member
onko kokemuksia kyseisistä kummeista? ovatko oikeasti pitävät ja kestävät,kun kehuvat... vai pitäisikö luottaa tuttuun ja hyvään pirellin diabloon? Ovat käytössä normaali/kovassa katuajossa ja ehkä radalla amatööri vauhtia.
Entä millä saatte ketjut puhtaiksi moskasta,kun löysin tallin perukalta ketjujen puhdistus ainetta jolla ei tehnyt mitään!
niin ja pyöränä Honda 919 hornet.Kiitokset etukäteen!!
bowdown.gif

Haulla varmaan löytyy lisää tietoa mutta itse ainakin olen ollut tyytyväinen. Varmasti paras kulutuskestävyys mitä on tähänmennessä tullut vastaan. Radallakaan ei ollut mitään valittamista. Pirelli diablot oli joskus vanhassa pyörässä mutta ne ei hirveän pitkään kestäneet, muistaakseni alle 8000 km. Näillä misukoilla menty nyt 12 000 km ja vielä on pintaa reilusti.

Kettenmax on aika kätevä laite ketjujen puhdistukseen. Ilmankin pystyy esim. tiskiharjalla + ketjunpuhdistusaineella irttorramaan suurimmat sonnat ja lopuksi rätillä kuivaksi.

Moro.
XX:äni takana on Michelin Pilot Road2 ja kilsoja viimekesänä n.9,5tuh/km. Ajotyyli tietty vaikuttaa mutta lievä kantti on kulunut selälle, jos aikaisempaan kulumiseen arvioi niin
tavoite on 14-15 tuh/km samalla renkaalla. Erinomainen rengas.

Ketjut saa kätevästi puhtaaksi, kun laittaa rättiin öljyä ja vetelee ketjua rievun läpi takapyörästä pyörittäen (Jos on keskituki)

Itse juuri putsasin ketjut siihen hommaan tarkoitetulla aineella, taitaa olla jotain Motorexiä tms.

Suihkuttelin sitä pari täyttä kierrosta ketjuun ja samalla vähän möhnäiseen takarattaaseen. Annoin vaikuttaa puolisen tuntia ja uusintakäsittely samalla aineella pensselillä ketjua sutien.

Lopuksi rievulla kuivausta ja seuraavana päivänä kun höyryt on haihtunut ketjusta ja tekijän nupista, uutta ketjurasvaa ja hyvä tuli.

Näyttää ihan uudelta sarjalta tuon operaation jälkeen.
cool.gif

Jaaha? 12tkm? 15tkm? Itse pääsin Michelinin Pilot Powerilla 3500km vanhan ukon rauhallisella ajotyylillä. Miten Te oikein ajatte?

Jaaha? 12tkm? 15tkm? Itse pääsin Michelinin Pilot Powerilla 3500km vanhan ukon rauhallisella ajotyylillä. Miten Te oikein ajatte?
Tässä topikissa puhutaan Pilot Road 2:sesta, ei Pilot Powerista...Poweri kesti itellä takana muistaakseni n.7 tonnia, tällä hetkellä road 2 takana mut en oo ajanut kuin pari kolme tonnia vasta. Vielä ei näy kulumisen merkkejä.

ööh.. miten SÄ ajat jos tossa ajassa saat kulutettua loppuun?  
thumbs-up.gif
velipojalla -04 zx-6r ninjas ja on tainnu ajel radal / maantiel yhteesä joku 6000 ja vielä tuntuu kulutuspintaa löytyvän  
tounge.gif
kummallisii eroja renkaissa  
wink.gif

niin ja Pilot Powerista puhuin nyt topicista poikkeavasti

mulla oli tusinakawassa aiemmin pirellin diabloja, sitten vaihatin pilot road kakkoset alle ja on ne paremmat kumet ja paljon kestävämmät kuin pirellit oli. kulutuskestävyys on hämmästyttävä ja märkäpito kans aivan upea näillä uusilla misukoilla.

painavassa pyörässä yamaha fj1200, 11000 km pito kyllä hyvä
talktohand.gif

Back