tidnab
New member
Kyllä pitäisi Win7:llakin toimia.Niin kuin tuolla ylempänä jo kirjoitinkin, niin Windows 7:lla homma ei missään vaiheessa onnistunut. Kahdella eri koneella yritin. Mutta vanhalla Vista-läppärillä sain tuon toimimaan.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä pitäisi Win7:llakin toimia.Niin kuin tuolla ylempänä jo kirjoitinkin, niin Windows 7:lla homma ei missään vaiheessa onnistunut. Kahdella eri koneella yritin. Mutta vanhalla Vista-läppärillä sain tuon toimimaan.![]()
Päivityksen jälkeen volaa lähtee sen verran, että vakiokajareiden äänen saa särkemään... BT updater 1.0:ssa volan säädöt 4-10.
Lisäksi sain tehtaalta uuden version BT Nextistä, kun valitin radion toiminnasta. Uudemman tunnistaa (tai ainakin omissa kappaleissa näin on) takapuolen CE-tarran punaisesta pohjaväristä. Vanhemmassa CE-tarra musta.
Uudemmassa on parempi radion äänenlaatu, tai oikeastaan äänentaso ei enää pumppaa ylös-alas. Hyvä näin. Eikä kyllä siinä toiminut voxikaan, huomasin vasta uuden kanssa, että eihän vanha edes ääneen reagoinut.
Kyllä pitäisi Win7:llakin toimia.

Niinhän tuo olikin, laitoin ulkomuistista.Itsellä näkyy valikossa asteikko 6-10
.
Tekaisin ohjeet (saisi Kaukomarkkinat jo maksaa mulle tästä promootiosta ja helpparituesta palkkaaNiin pitäisi, enkä yhtään epäile, etteikö enemmistöllä olekin juurin näin. Kiinnostaisi tietää, onko joku jolla laitehallinnassa ei näy alunperin CSR BlueCore Bluetooth-laitetta, saanut tuon Midlandin ohjelman toimimaan Win7-koneessa. Ja millä keinolla.
Mulla on muuten BTX1-laitteena, mutta tällä ei taida olla tässä kohtaa merkitystä, kun sama ongelma joillain Nextinkin käyttäjillä.
Kun on tuollainen twinpack, niin niistä toisessa on punainen tarra ja toisessa musta. Tunnistamisen helpottamiseksi kai. Eli välttämättä tarran väri ei kerro laitteen iästä?
)Odota kotvanen ja kokeile uudestaan. Menevät Dropboxiin "tausta-ajona" ja se ottaa jonkin aikaa.Noi sun Dropbox linkit antaa 404-erroria...
Tekaisin ohjeet (saisi Kaukomarkkinat jo maksaa mulle tästä promootiosta ja helpparituesta palkkaa)
https://dl.dropbox.com/u/20464675/Midland BTNEXT/Midland_BT_Next_USB_ajurin_asennusohje.pdf
Ok, eli CE-tarrasta ei voi sitten hardwaren versiota päätellä. Mietin, että miten noi voisi erottaa ja huomasin, että uudemmassa kosteussuojat eli ne kumilärpäkkeet ovat pidemmät. Ero näkyy tässä kuvassa kun oikein tihrustaa.

Kyllä pitäisi Win7:llakin toimia.

Mulla lakkas tuon viimeisen 2.8 päivityksen jälkeen toimimasta toi 2.5mm Aux-in liitin.
Mites muilla, toimiiko.
Kuitatkaa pliis ennenkuin teen rollbackin takaisin vanhempaan softaversioon.
Päivitysohjelmassa on valintamahdollisuus Wired connection Always active? Yes / No. Vaikuttaisiko tuo plugin toimintaan?

). Jos joku kokeilee, niin laittakaa palautetta?