Mies on myyty.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Darkkis

New member
Eilen sain suoritettua inssin, ja siten myös rajoittamattoman A-ajoluvan. Ensimmäiset ~180km takana (Kaverin pyörällä, kiitos Hybbe) ja niin myytyä miestä olen kun vaan voin. Kesää ei kyllä kauheasti ole jäljellä ja varusteet + kortti maksoivat maltaita... Noinkohan sitä kehtaisi hakea pankkilainaa ekaa pyörää varten
biggrin.gif
Kawasakin ZXR 750 (vm. -95) olisi kiikarissa, hyvä yksilö ainakin "kuulopuheiden" perusteella, katsomassa pitäisi käydä parin viikon päästä.

Ei tässä siis muuta kuin, tervehdys (ts. moro) kanssa-motoristeille
buttrock.gif

Kannattaa ehdottamasti käydä kokeilemassa muitakin pyöriä. Vaikka olisikin iskenyt silmänsä johonkin, niin ei se tarkoita sitä, etteikö joku toinen voisi olla ehkä itselle sopivampi (tarkoitan nyt siis pyöriä...).

Itse tulin juuri inssistä. Läpi meni!
buttrock.gif

Nyt sitten ennen töitä pariksi tunniksi ajelemaan uudella triplellä
buttrock.gif

inlove.gif

Onneksi olkoon, Premier - mä tulen hiukan perässä mutta tulossa olen kuitenkin ;)

Mä luulin otsikosta, että joku nainen oli myynyt miehensä pois
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
!

Mopoilu on varsin koukuttava harrastus. Itse jäin aikoinaan kerrasta kunnolla koukkuun. Pääsin mopon kyytiin ja totesin, että olisi hauska itsekin ajaa. Ja se oli sitten menoa
blush.gif
...

Kannattaa ehdottamasti käydä kokeilemassa muitakin pyöriä. Vaikka olisikin iskenyt silmänsä johonkin, niin ei se tarkoita sitä, etteikö joku toinen voisi olla ehkä itselle sopivampi (tarkoitan nyt siis pyöriä...).
Näinhän se on. Tosiaan tuolla kaverin 600 Honda CBR:llä jo 180km takana ja täytyy sanoa että ilo oli silläkin ajaa. Saas nähdä miten taitun Kawan selkään.. Aikaistin aikataulua, taidankin käydä jo tänä sunnuntaina katsastamassa sen kyseisen Kawan
sport05.gif

Hienoista mielenkiintoa olisi myös GSX-R:ää kohtaan...

Kawan puolesta puhuvat vähäiset kilometrit, loistava kunto (lähinnä seissyt lämpimässä tallissa viimeiset 5-vuotta...) -> hyvä jälleenmyyntiarvo ja se että myyjään on sen verran suhteita että voisi saada neuvoteltua pyörän itselleen nyt loppukesäksi osamaksulla (ei tarvisi pankissa käydä, se nyt vaan on tyhmää maksaa korkoja...)

Vaan jos siirtyisi juhlimaan korttia ja uutta kämppistä takavasemmalle..
033102beer_1_prv.gif

Osta saman tien joku isompi(900-1300cc),niin ei tartte heti olla vaihtamassa kun tuo 600-750cc tuntuu jo viikon jälkeen aivan mopolta!

Mä luulin otsikosta, että joku nainen oli myynyt miehensä pois
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
!
Saas nähdä kuinka kauan tuo parempi puolisko tätä menoa katselee, toivottavasti nyt ei sentään myymään lähde
biggrin.gif

Kyydissä istumisesta itsellekin kipinä tuli
tounge.gif
Yks tuttu sanoi muijalleen että lähtee ostamaan sohvan ja jotakin huonekaluja, muijahan oli onnensa kukkuloilla(yhteiset rahat).No pihaan tuli uusi sohva, nimittäin 1000rr blade ja kaupan päälle ero, ei muuta ku huonekaluostoksille.
thumbs-up.gif
, naisia löytyy aina uusia
biggrin.gif

Osta joku kakslitranen kiihdytys mopo ni ei jää heti pieneks! Ei mulla oo kuussatanen separi jäämässä pieneks varmaan ens vuonnakaan (tai koskaan). Kaupungissakin mukava ajettava rauhallisen käytöksensä ansiosta mutta tarvittaessa lähtee kyllä rivakasti, kun antaa laulaa kovaa ja korkealta
smile_org.gif
Matka- ajossa voi ärsyttää korkeahkot kierrokset, mutta täällä tuntuu porukka vaihtavan tiheämpiä välityksiä 600:siin, joten ei se kaikkia haittaa
wink.gif

Back