• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mig sliparit xx:ssä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EskimoRR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

EskimoRR

New member
Varasin Mig'in nostetut hiilikuitusliparit -04 mattaan xx:ään. Olen yhdessä pyörässä ne kerran ohimennen nähnyt ja hyvältä vaikutti!  
buttrock.gif

Onko jollain jo kokemusta ko. paketista? Toimiiko sellaisenaan, vai vaatiiko commanderia tai muuta säätöä? Ja jos olis mahdollisuus laittaa vaikka kuva Mig'eistä, riemastuisin!  
biggrin.gif

Pitäis viikonlopun aikana tehdä lopullinen päätös.

p.s. Mig'in tehdas muuten on mennyt nurin. Jos siis haluaa kyseisenlaiset piiput, kannattaa varmaan alkaa kysellä!  
tounge.gif

Eiköhän se ole se PC asennettava ja säädettävä. Muuten ei niistä ainakaan hyötyä ole??

Mihin hintaan muuten sait/saat sliparit? Ja mistä?

062802jumpie_prv.gif

Putket kiinni ja hyvältä tuntuu, näyttää ja kuullostaa... ainakin mun mielestä ja muulla ei juuri väliä!

Tämä aihe saa puolestani jäädä sillensä. Sen vielä kuulin että Mig-putkitehtaan kaatuminen johtui siihen sidoksissa olleen mp-tehtaan kaatumisesta. Mig'illa on toimiva tehdasyksikkö valmiina odottamassa uutta nousua, tai jotain.  
nixweiss.gif

Nyt vaan  
062802moto_prv.gif

kaboom.gif

tai jotain... sulla kuitenkin burnas ja nosti ihan kivasti, vaikka pelis on alitehoinen...  
tounge.gif

Radalle se kai sit on mentävä kokeilemaan!  
biggrin.gif

Mulla on samammoinen XX ja nyt ois itekkin tarkotus hankkia putki tai sliparit.. Joten jos viitsit kasvattaa valinnanvaikeuttani, niin tuuppaappa joku kuva siitä XX: stä uusilla putkilla..
tounge.gif

Back