Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Koska seuraavan kerran vastaavanlainen häppeninki? Huomasin vasta äsken, et oli tollaset kimppaajot! Voisin tulla jatkossa mukaan. Missä päin kävitte ajelulla?
Turku-Tarvasjoki-Paimio-Lieto suunnin käytiin tekee lenkki. Ohikulkutiellä haarauduin omia matkojani, joten en tiedä mihen muut vielä suuntasivut..?
Edit: Kuvia tuli muutama talteen Klik...
Se pistäköön privaa/vastustakoon, joka ei halua kuvia julkaistavan nettiin.
Niinpä niin. Kyllä on sadellut ihan riittämiin, joten ehdottaisin miittiä taas viikonloppuna 15-tai 16 päivä. Jos keliennuste näyttää todelta huonolta niin on kait parempi perua miitti, mutta jos nyt näin alustavasti sovittaisiin jotain happeninkiä. Minun kontolle tämä järjestely tairettiin pistää... Ei kait, mielelläni näitä järjestän, kunhan porukkaa tullee.
Joten lähtöpaikka olisi taas Auranlaakson ABC ja sieltä sitten jonnekin kurvailemaan. Viimeksi tosiaan miitti onnistui hyvin ja toivottavasti onnistuisi uudestaankin. Dodii ei muuta ku mukaan vaa...
Suunnitelman peruuntuminen ainakin minun osaltani... Pyörä lähti alta mutkassa ja menee lauantaina korjattavaksi... Ei edes ketuta paljoa!!!! Tekosyitä tai ei niin syytän irtohiekkaa, mikä olisi kuskin itse pitänyt huomata, joka kuitenkin jäi huomaamatta.