wbaum
Ratavastaava
2 gigainen toimi lennosta ainakin mulla.Toimiiko teillä Looxissa 2 gigan kortti?
Omaani kokeilin, mutta ei suostunut lukemaan sitä. Giganen pelittää hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 gigainen toimi lennosta ainakin mulla.Toimiiko teillä Looxissa 2 gigan kortti?
Mulla ainakin toimii ihan ok. Toimiiko korttisi missään muussa laitteessa ?Toimiiko teillä Looxissa 2 gigan kortti?
Eipä oo muita laitteita, joihin SD-kortti sopii.Mulla ainakin toimii ihan ok. Toimiiko korttisi missään muussa laitteessa ?Toimiiko teillä Looxissa 2 gigan kortti?
No mikäs siinä E90:ssä mättää ? mun mielestä ajaa saman, kuin muutkin vastaavat navit.Ajattelin, että E90 kommunikaattorin navigointi ajaisi minun tarpeet. Nyt kun sitä ensimmäistä kertaa on todenteolla päässyt testailemaan, niin on se sen verran keskeneräinen räpellys, ettei tuon varassa viitsisi mitään rankempaa reissua lähteä tekemään. Sitten löysin tämän ketjun, mutta..!
Tainnut tämä Loox kadota myynnistä, kun ei oikein tahtonut mistään löytyä. Fujitsun sivuiltakin kun yritti etsiä teknisiä speksejä, niin varusteita löytyi mutta ei itse laitetta laisinkaan?
Olisiko vastaavaa laitetta olemassa? Halpa, josta löytyisi säätöä niin mp:llä ajamiseen kuin autollekin ja kuulosti ihan hauskalta (mutta onko toimiva kans?) se "kaunis reitti" vaihtoehto, liekö muissa vastaavaa?
Ridereitä ja Zumoja ei kannata ehdotella, ellei niitä saa jostain alta 200e...
Kun navigointi on päällä, katoaa laitteen asetusvalikko kokonaan; se mistä siis määritellään ajetaanko moottoriteitä, nopeaa vai lyhyttä reittiä. Jos haluaa siis vaihtaa lyhyeltä nopealle, pitää ensin katkaista navigointi, käydä asetuksista vaihtamassa ja uudelleen hakea / kirjoittaa osoitteet minne oltiin menossa ja lasketuttaa. Onhan noita laitteissa pystynyt reitin profiilia lennossakin vaihtamaan ilman että tarvitsee osoitetta uusiksi naputella sisään.No mikäs siinä E90:ssä mättää ? mun mielestä ajaa saman, kuin muutkin vastaavat navit.