• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mika Kallion etypyöräsladi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suomipoika
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

suomipoika

New member
Viime kisassa oli aika komea etupyöräsladi, ihme että Mika pysyi pystyssä! Empä ole koskaan moista ennen nähnyt... Polvipaloista oli kerrankin hyötyä!

"hyvin sä vedät"
biggrin.gif

siististi paikattu. eikös doohania kehuttu samanlaisista korjauksista aikoinaan. jos etupyörä lipsahtaa, niin nostaa sen polvella takas...

Mika näyttäis kääntävän tankoa kaarretta vastaan.

Heti seuraavan kerran kun olen "taas" etupyöräsladissa niin muistan kääntää ohjausta kaarretta vastaan!
idea3.gif

Kauniisti pelasti kyl, harmi etten nähnyt suorana. Tuossa olis meikäläisen tapaiselta ollut löysät housussa ja lapaset irronneet stongasta
biggrin.gif

siististi paikattu. eikös doohania kehuttu samanlaisista korjauksista aikoinaan. jos etupyörä lipsahtaa, niin nostaa sen polvella takas...
Muistan Doohanilta yhen Phillip Islandin GP:n paria vuotta ennenku Roberts voitti mestaruuden. Sil kävi kans tollee viidennellä kierroksella. Ehti vikat 4 kierrosta vetää uuden rataennätyksen joka kierroksella ennenku etunen karkas. Se yritti puol kurvia nostaa sitä pyörää pystyyn, mutta sillä kertaa ei enää mikään auttanu.

Mika näyttäis kääntävän tankoa kaarretta vastaan.

Heti seuraavan kerran kun olen "taas" etupyöräsladissa niin muistan kääntää ohjausta kaarretta vastaan!  
idea3.gif
Haastattelussahan se kertoi painaneensa tankoa, jotta saisi pidon palaamaan. Alkaa hahmottua, miksi minusta tuli matkamotoristi, ei kisakuski...
"Nice save"

Edit: Tuli mieleen juttu nuoruusajoilta (?). Barry Sheen kertoi jossain haastattelussa ajaneensa Jon Ekeroldin perässä. Norjalainen kaatui öljyläikkään (ilmeisesti suoralla?), liukui tovin pyöränsä kanssa, mutta kampesi itsensä ja pyörän lennosta takaisin pystyyn, ja matka jatkui! Oli Barry omien sanojensa mukaan niin ällistynyt, että oli itse ajaa seuraavasta mutkasta suoraan.

Ne ketkä olivat Pohjolan järjestämällä ajokurssilla, varmasti osaavat tuonkin tempun. Eiköhän se Mika ole tuohonkin vinkkejä antanut..
biggrin.gif

Back