• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mika Kallion kausi 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja psi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katsotaan... Rabbe tulee lujaa takaa, uskokaa huviksenne. Titon ajoa kuvastaa oiva "all or nothing"-asenne.

Olisko näin? Mulla on pikkasen sellanen M.Hirvonen fiilis tän M.Kallion kanssa... Mutta toivottavasti miekkonen todistaa tällaasen paskanjauhannan vääräksi!!! :WAZAAP:

Mika dominoi paalulta maaliin ! Aivan ylivoimainen kuski tänään !!! :WAZAAP::jippikaijee:

Nyt ois taas allekirjoittaneellakin hatunsyönnin paikka... Viime kausien vaikeudet sai minut jo epäilemään, että onko Mikasta enää kärkisijoille, vai pitäisikö hänen siirtyä jo eläkkeelle, mutta upeasti on tällä kaudella mun epäilyt todistettu vääräksi. Ja tässä asiassa olen mielelläni väärässä.

Hyvä Mika!:jippikaijee:

Oli muuten hienoa olla paikanpäällä todistamassa tuota ylivoiimaa... :D Onnea Mika!

-jp-

Loput kisat samaan malliin ni se on siinä! Kyllähän Mikalla kulkee kun on sellanen peli alla mikä kulkee :thumbup:

Huomenna ois Mikalla taas melko hyvät asetelmat kisaan. Pienet ovat marginaalit, mutta hyvällä startilla kaikki on mahdollista :WAZAAP:

Ainoa ongelma on, että pitäis mennä ajamaan itse eikä jäädä kotiin kisoja katsomaan...:sad:

Kisat voitti kun emäntä kiukutteli.

Jessus, mikä startti Mikalta. Nyt vaan toivotaan, että vehkeet kestää. :jippikaijee:

Nyt uskotaan maailmalla yhä enemmän Mikan mestaruuteen..
Ensi vuonna sitten MK vastaan MM:D

Back