Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JOVVAIN...!... Vai jatkanko GTR kawalla?![]()
![]()
![]()
80-luvun suunnittelua ja tekniikkaa edustava GTR Kawa sporttinen Bemarin matkapyöriin verrattuna? Jos näin on, silloin baijerilaisten kannattaa lopettaa heti prätkien valmistus ja keskittyä siihen, minkä osaavat parhaiten maailmassa, eli autojen valmistukseen.GTR on aika sporttinen
Pakko vähän puuttua.Tämän kesän olen tuolla uudella GT:llä pöristellyt ja eihän se missään nimessä niin suojaava ja mukava ole suoraan körötellä kuin LT. Jos haluat leppoisaa matkustusnautintoa, niin ilman muuta LT tai RT kevyempänä vaihtoehtona. Jos taasen mutkia haluat päästellä ja teholla on merkitystä, niin GT tai varauksella RT -joka kuulemma on yllättävän ketterä mutkateillä. GS:ää olen itse kerran kokeillut ja piru että sillä oli kiva ajella. Jotenkin GS aina pyörii tuolla takaraivossa ja on se niin ruma että voisin siihen joskus vaikka sortua.![]()
Paikkansa pitää - vuosista en tarkkaan mene takuuseen, mutta näin oli ainakin jo vuosia 1150 GS:n aikaan ja sama on jatkunut 1200 GS:n tultua. Seuraavina tilastossa taitavat tulla edullisemman pään japanilaiset perus/nakumallit.Jostain netistä luin, että GS on ollut seitsemänä vuotena Saksan eniten rekisteröity pyörämalli. Jos tieto pitää paikkansa, niin se on aika hyvin tuon hintaluokan pyörältä. Siinä täytyy olla jotain erinomaista.
Mitä se ulkonäkö vaikuttaa siihen fiilikseen miten upeaa sillä on ajaa.Jos näitä näkö/makuasioita vielä jauhaa, niin minusta uusi Adv tuntuu vähän turhan möhköltä (jos ei lähde kaukomatkoille) normi-GS:ään verrattuna ja uusi GT taas on minusta oikein onnistuneen näköinen!
Hondamiäskin täällä heittää aineksensa soppaan: ainoa ajamani BMW oli viime kesänä uusi GS, jumankekka XX:n kääntöympyrässä pystyi gössillä ajamaan kahdeksikkoa! Veret seisauttava kokemus, tuulensuojaa ei varmastikaan ole niin paljoa kuin esmes LT:ssä mutta maailmalta kuuluu että yllättävän hyvä suoja kumminkin. GS on minulla haaveissa, varsinkin kun toukokuisen Moselin laaksoon suuntautunut rautaperse osoitti että Saksan baanatkin ovat jo niin tukossa että XX:n kaltaiselle nopealle pyörälle ei ainakaan minun katsannossani ole paikkaa missä tehdä sitä mitä em. pyörälle parhaiten sopisi. Sääli sinänsä mutta minkäs teet. Itse himoitsen GS:ää ja haaveilen esim. kotimaan kasvojen katselemisesta muualtakin kuin vain asfalttiteitä myöten ajamalla.Mitä se ulkonäkö vaikuttaa siihen fiilikseen miten upeaa sillä on ajaa.Jos näitä näkö/makuasioita vielä jauhaa, niin minusta uusi Adv tuntuu vähän turhan möhköltä (jos ei lähde kaukomatkoille) normi-GS:ään verrattuna ja uusi GT taas on minusta oikein onnistuneen näköinen!
GS:ssää on upeaa ajaa vaikka missä.
Se on oikeasti tosi hauska ja monipuolinen pyörä.
Pekka
![]()
![]()