• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mikä on maxiskootteri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trinity
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin eilen läpi Skoottriclubin vanhoja keskusteluja ja kuinkas ollakaan sielläkin oli käyty tämänkaltainen väittely skoottereista parisen vuotta sitten. Ei siis mitään uutta auringon alla tässäkään suhteessa!

crazy.gif
Näyttää ihan täysinkatetulta matkamotoristin unelmalta.

Tuota nuin... vaikka minun skootterini on vain 102 cc ja se on jaappanilainen ja kaiken lisäksi se on mulla kakkosmopona, niin saanko mahdollisten ongelmien tms. ilmaantuessa kysyä asiasta TÄÄLLÄ, vai painunko kiltisti ns. Hevonkuuseen?
smile_org.gif

Tuota nuin...  vaikka minun skootterini on vain 102 cc ja se on jaappanilainen ja kaiken lisäksi se on mulla kakkosmopona, niin saanko mahdollisten ongelmien tms. ilmaantuessa kysyä asiasta TÄÄLLÄ, vai painunko kiltisti ns. Hevonkuuseen?  
smile_org.gif
Kysy pois. Voit kysyä mitä tahansa ja me voimme vastata mitä tahansa. Ainakin minä, joka en ymmärrä tekniikasta mitään...
sport05.gif
Yritetään pitää tiukat pipot tämän kanavan ulkopuolella.

Tuota nuin... vaikka minun skootterini on vain 102 cc ja se on jaappanilainen ja kaiken lisäksi se on mulla kakkosmopona, niin saanko mahdollisten ongelmien tms. ilmaantuessa kysyä asiasta TÄÄLLÄ, vai painunko kiltisti ns. Hevonkuuseen?
smile_org.gif

Kysy pois. Voit kysyä mitä tahansa ja me voimme vastata mitä tahansa. Ainakin minä, joka en ymmärrä tekniikasta mitään...
sport05.gif
Yritetään pitää tiukat pipot tämän kanavan ulkopuolella.
Aivan, voit kysyä täällä, mutta vastausten oikeellisuudesta ei voi antaa takuuta, koska tuntuu että olemme kaikki välillä siellä ns. Hevonkuusessa
tounge.gif
. Nyt hiukan harmittaa, että lakaisin ne karvahapsut, wunderbaumit ja pesukarhunhännät pois, mutta joskus tuo siivousvimma yllättää. Tosin skootteristien huumori tuntuu olevan hiukan insidestorya
lookaround_orig.gif
.

Mixu66; tältä alueelta löydät pohdintoihisi ehkä vastauksen. Lyhyenä yhteenvetona: jos koet kuuluvasi joukkoomme, olet maxisti! Meillä ei kai ole tarkoitus vetää tiukkoja rajoja, joita sitten mustasukkaisesti varjelemme ja vahdimme. Skootteri, joka on rekisteröity moottoripyöräksi, on maxi....muistaakseni se näin oli. Joukkomme on toistaiseksi vielä harvalukuinen, mutta ennusteiden mukaan kasvava. Toivottavasti mahdollisimman moni maxisti vain löytäisi tällekin foorumille ja löytäisi mahdollisesti kaipaamansa vertaisryhmän
smile_org.gif
.

062802jumpie_prv.gif

Kiitos Trinity.
Valoit uskoa minuun että olen Maxisti
062802moto_prv.gif

.. ja nälkä kasvaa syödessä
sport05.gif

Back