Mikä potta hiljaisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Il_duce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Il_duce

New member
Mikä on markkinoiden hiljaisin kypärä? Yksi kappale sellaisia kiitos! Vieläkö titteli on Schumacherin S1:llä?

No S1 on tosi hiljainen, mutta ennen tilausta kävisin kyllä koittamassa omaan kuuppaan, ja vieläpä omalla pyörällä..

Näin täytyy tehdä, mutta onko tietoa / kokemuksia muista hiljaisista? Olisi hyvä verrata. Ei jaksais kaikkia markkinoilla olevia pottia testata.. ..laiska..

Itselläni on Arai Condor ja Shoei XR 1000. Noista kahdesta Arai on paremmin äänieristetty, eron huomaa selvästi.
Toisaalta kovemmissa nopeuksissa XR 1000 ei ehkä suhise yhtä kovin...

Itel suomy spec1r extreme ei todellakaan mikään hiljainen kypärä mutta tulpat päässä niin
inlove.gif

Täällä vaan on urakalla naristu tuon S1:n kalvoista jne. Eli onko muita hiljaisia?

Olen itse kokeillut muutamia eri kypäriäö ja Schubert C2 oli niistä hiljaisin.

Tosi C2 oli edelleen liian meluisa mun herkille korville, joten ostin finnfonicin tulpat ja ei ole enään ollut ongelmia. Potta kuin potta on kivan hiljainen.

Täällä vaan on urakalla naristu tuon S1:n kalvoista jne. Eli onko muita hiljaisia?
Mun S1:n visiiri on vaihdettu nyt 2 kertaa takuuseen. Tämä uusin visiiri oli jo erinäköinen kuin aiemmat. Takuut on pelannu mallikkaasti, joten en sen vuoksi laskisi S1:stä pois ehdokkaista. Ja mikä sen parempaa kuin vaihtaa visiiri utteen vajaan vuoden välein - korvauksetta.
wink.gif

Ja niinkuin aina - kannattaa kokeilla sopiiko edes nuo potat päähän. Itselle s1 oli niitä harvoja jotka sopi. Arain ainakin sain unohtaa oman kuulani muodon vuoksi.

Pinlock pitäisi vaan olla vakiona, jos kerran ei muuten toimi. Täytyy tässä tuumailla...

Back