• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mikä pyörä on R850R?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HiTec
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Asun Keravalla ja työssä käyn Peijas-Rekolan mäellä, voinko lähestyä Pekkaveetä jos kaipaan asiantuntijaa tarjokasta vilkaisemaan?
Joo, soittele mulle, puh nollaviisinolla 5768 480.
Kyllä ,mä voin lähteä pyöriä katsomaan ja kertoa niistä lisää.

Pekka
:O:O:O

Nettimotossa noita 850 on tällä hetkellä 5 kappaletta. Kannattaako tuosta Sipoon vm. 2003 aj. ilmoituksen mukaan 33.500 km, maksaa tuo korkein hinta? Vai onko halvempi 50.000 ajettu ihan sama noin pitemmällä aikavälillä?

Asun Keravalla ja työssä käyn Peijas-Rekolan mäellä, voinko lähestyä Pekkaveetä jos kaipaan asiantuntijaa tarjokasta vilkaisemaan?

Ei ne katteet muuta aiheuta kuin lisää työtä.

Tuo Sipoon pyörä on R1150R pyörän pikkuveli. Linkki nettimotoon
Siinä on 6-vaihteinen laatikko ja parannettu takarungon kiinnitys laatikkoon. Ja muotoilultaan se on uutta sarjaa. Eli se on oikeasti aika lailla eri pyörä kuin tuo vanhempi versio vuodelta 2000.
Sen öljynjäähdyttimetkin on nätimmin sijoitettu siihen tankin etureunaan.
Sen varusteet ovat kanssa aika hyvät, korotettu kakkossatula, kaatumaraudat, lämpökahvat, ABS ja laukut. No laukut on tuossa toisessakin.
Saattaisi hyvinkin olla tuon rahan arvoinen.
Eturenkaassa oli kyllä jotain kummallisen näköisiä viiltoja.

Itselläni oli R1150R vuonna 2001. Siis se isoveli.
Soita niin kerron lisää.

Pekka

Viimeksi muokattu:
Ei ne katteet muuta aiheuta kuin lisää työtä.
Itselläni oli R1150R vuonna 2001. Siis se isoveli.
Soita niin kerron lisää.

Pekka

Pekka:
Olin kolme yötä töissä ja aamulla lähdin suoraan töistä Tuusulanjärven melontaan kuvaajaksi ja turvaveneeseen. Eli paukut on tänään melko loppu. Mutta nukuttuani "yön yli", soitan tuolle myyjälle ja sulle. Tai varmaankin tasan toisinpäin.

Eli maanantaina soittelen. Kiitos!

Pekka:
Olin kolme yötä töissä ja aamulla lähdin suoraan töistä Tuusulanjärven melontaan kuvaajaksi ja turvaveneeseen. Eli paukut on tänään melko loppu. Mutta nukuttuani "yön yli", soitan tuolle myyjälle ja sulle. Tai varmaankin tasan toisinpäin.

Eli maanantaina soittelen. Kiitos!
OK, hyvää yötä.

Pekka

Sipoon pyörä poistui juuri myynnistä, koska se löysi ostajan. Oikein miellyttävä pyörä ajaa, toivottavasti pääsee hyvään kotiin jatkossakin.

Sipoon pyörä poistui juuri myynnistä, koska se löysi ostajan. Oikein miellyttävä pyörä ajaa, toivottavasti pääsee hyvään kotiin jatkossakin.

Voi harmi. Työelämä haittaa nyt pahasti harrastusta. Piti olla vapaa viikko, mutta päädyin kolmeksi yöksi töihin tälläkin viikolla. Joten jäi pyöräasian hoito eiliseltä. Rahoitusjärjestelyt ehdin tehdä, eli tänään olisi rahat taskussa.

Nyt sitten jatketaan rahan etsimisen sijaan pyörän etsimistä. Hakusessa n. 5000 € R-sarjan Bemmi. Tarjouksia tulemaan, jos haluat myydä pyöräsi.

Sen verran olen ehtinyt ajatella että ilmeisesti tuolla rahalla saa Abseilla varustetun pyörän. Jos ne ei olekaan Absolut Bull Shittiä, kuten aikaisemmin ajattelin.

Katsotaan vielä viikonloppuun saakka, tuleeko ostaja hakemaan pyörän Sipoosta. Itse olen ollut hyvin tyytyväinen tuohon kasipuolikkaaseen ja hiukan haikein mielin luovun siitä. Mutta pyöriä tulee ja menee.

Voi harmi. Työelämä haittaa nyt pahasti harrastusta. Piti olla vapaa viikko, mutta päädyin kolmeksi yöksi töihin tälläkin viikolla. Joten jäi pyöräasian hoito eiliseltä. Rahoitusjärjestelyt ehdin tehdä, eli tänään olisi rahat taskussa.

Nyt sitten jatketaan rahan etsimisen sijaan pyörän etsimistä. Hakusessa n. 5000 € R-sarjan Bemmi. Tarjouksia tulemaan, jos haluat myydä pyöräsi.

Sen verran olen ehtinyt ajatella että ilmeisesti tuolla rahalla saa Abseilla varustetun pyörän. Jos ne ei olekaan Absolut Bull Shittiä, kuten aikaisemmin ajattelin.

Mä voisin tuon mun kesäkissan (korjausta odottavan LT:n korvaajaksi hankittu RT1100RT) hävittää pois. Pistän sulle YV'tä.

Höh! No kerrotaan nyt sitten sekin, että tätä yksilöä olen tässä pähkinyt: http://www.nettimoto.com/bmw/r/1514654
Ilmoitusta katseltu jo yli 1600 kertaa = ei liene ihan hirveää hinkua kellään tuota ostaa. Miksi? Mitä mä nyt missaan?

No sen siitä saa kun aikansa pähkii. Nyt tuo ilmoitus sitten lopulta vaihtoi statuksekseen "Myyty" = eipähän enää ärsytä allekirjoittanutta, ostaako vaiko eikö :grin:

Sen verran tässä samalla jo aamulämpötilat laskeneet ja kuumekin höllännyt, jotta taitaa selvitä tästä(kin) kerrasta ilman kalliita "lääkkeitä". Taitaa olla vähän kuin tupakoinnin lopettamisen kanssa, aina joskus iskee se hirveä himo ja on vaara taas ratketa. Saas nähdä milloin iskee se seuraava mopokuumeen aalto allekirjoittaneelle, ensi kevättä ootellessa :no:

Nimim: 2v :orgmp::tta

No sen siitä saa kun aikansa pähkii. Nyt tuo ilmoitus sitten lopulta vaihtoi statuksekseen "Myyty" = eipähän enää ärsytä allekirjoittanutta, ostaako vaiko eikö :grin:
Kävin eilen ostamassa tuon värkin Tampereelta. Lohdutukseksi voin kertoa että tulomatkalla Kuopioon huomasin tupakkatauolla että perä vuotaa öljyä ilmeisesti akselin juuresta. Liekö kyseessä nyt nimenomaan tuo perän laakeri vai stefa. En osaa sanoa kun en ole vielä asiaan perehtynyt tarkemmin. Samoin etuiskareista tihkuu öljyä ja bensatankin oikeassa kyljessä pieni kypärän tekemä lommo.
Mutta kaipa nuo talvenmittaan korjaantuu kun otan värkin olohuoneeseen talvisäilytykseen niin samalla tulee vehje läpikäytyä kunnolla. Kytkimen voisi samalla aukaista jos into riittää.
Mutta on vaan hyvä ajoasento meikäläisen huonolle selälle tässä pyörässä:)

Onnea uudelle perheenjäsenelle! :thumbup:

Ei todellaakaan lohduttaa minua millään muotoa ei tartte sillä olihan tässä minullakin jo ihan riittävästi aikaa pähkäillä = ihan puhdas oma moka kun en lähtenyt. Pikemminkin minua harmittaa nyt sinun puolestasi kun jo kotimatkalla tuollaisia ylläreitä pyörästä löytyi => jäi varsin lyhkäiseksi se uuden pyörän tuottama nautinto ja vaarana on nyt että iskee se ostoskrapula :no:

No kuten jo sanoitkin, talvipuhteina peli entistäkin ehompaan iskuun ensikesän koitoksia varten :cruising:

No ei tuon ikäisestä, halvasta ja paljon ajetusta uskonutkaan että se olisi ollut aivan tikissään. Olisi tietysti ollut helpompi tinkiä jos olisi tehnyt pitkän koeajon ja kertonut sitten myyjälle. Joka tapauksessahan nuo alkaa olla jo vaihdon tarpeessa ja takuukaan kata normaalia kulumista. En tuohon hintaan viitsi ottaa myyjään yhteyttä vaan ajelen tässä vielä pakkasiin asti ja alan sitten vaihtelemaan osia.
On kai vielä ostohumala päällä kun ei harmita nuo viat mutta saattaahan se kohmelokin iskeä kun menee osakauppaan lompsaa tyhjentämään..

No ei tuon ikäisestä, halvasta ja paljon ajetusta uskonutkaan että se olisi ollut aivan tikissään.
Minulta saat huoltorompun hintaan 12.-, jossa on selvitetty kaikki huollot ja jopa isot korjauksetkin perusteellisesti.

Takalaakeri kannattaa sitten ostaa BMW kaupasta tai Kentsolta. Molemmilla taitaa nykyään olla varastossa.
Muilla laakerikauppiailla on paljon korkeammat hinnat.
Siellä rompulla on myös noi laakerien osanumerot selvitetty tiedostossa Tarvikeosia R850, 1100 ja R1150.

Pekka

Back