Miksi SV 1000?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Il_duce
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mullakin on alla noi z6 metzelerit ja jotain 12tkm luokkaa on ajettu tällä hetkellä tosin alkaa jo hyvin lähellä vaihtokuntoa olemaan. Edellinen takakumi oli Pirellin Diablo ja se ei sit kestänytkään ku reilu 7tkm ja jo alko rätit näkymään.
Taidan kokeilla renkaiksi noita Z6:sia. Näyttäs olevan shopissa suht edullisesti.
Eikös se ole tämä rengas:
METZELER: 180/55 ZR 17 (73W) TL ME RoadTec Z6
(154.83 €)
Mulla ollu alla Z6 ja nyt pari viimistä Z4.
En ole paljon eroa huomannut, muuta ku hinta vähän halvempi tossa Z4:ssä
Molemmat kestää sen 7-8tkm
confused_orig.gif
tounge.gif
 
Kuuluukos tuon SV:n pitää semmoista hienoista rohinaa (vähän niiku nokkakettinki oli venynyt/tms.) alueella ~3000rpm - 5000rpm?

Ainakin veturi aikoinaan kävi suhteellisen "karkeasti".

Ajattelin vaan, mutta todennäköisesti kuulen taas mitä sattuu...
 
Itellä painoa noin 70-75kg. Etupään esijännityksen säädin kaksimerkkiä kireemmälle, paluuta 1/2 kierrosta kireemmälle, puristusta 1/4 kierrosta kireemmälle. Takana esijännitystä noin 1cm kireemmälle, paluuta ja puristusta saman mitä edestäkin. Moposta tuli paljo vakaampi ajettava niin kuoppasella, mutkasella, suoralla ja urasella tiellä. Kannattaa kokeilla säätöjä pikkusen kerralla ja ajolenkille. Sittekun tuntuu menevän huonommaksi niin siitä pikkasen takasipäin.
Miten muilla?

Jos about 85 kg kuskilla "kuivapainoa," niin miten säädöt? Tänään ajattelin, jotain säädellä, kun pääsee käsiksi oikeisiin työkaluihin...
 
Jatketaas tätä ketjua.
Eli olen hankkimassa 1000 SV:en Öhlinsin etujousia (löysä etupää). Kysyisinkin kokemuksia 0,95 N/mm jäykkyisistä jousista. Tuleeko riittävän jäykkä? Millä viskositeelilla olevaa keulaöljyä olette käyttäneet jousien vaihdon jälkeen?

Kiitokset tiedoista jo etukäteen
 
Back
Ylös