• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mikuni -> Keihin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja antti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

antti

New member
Kohteena `96:nen kaasari triple,
uudet kaasuttimet tulevat `98:sista.

Miten on, pelaako vanhoilla vaijereilla?
Entä kumikurkut? Olikos se niin että kaasareiden ja ilmansuodatinkotelon välille tarvitaan uudet?
 
Vaijereiden varaosanumerot ovat ainakin erilaiset, muistaakseni kiinnityksessä vivustoon on pieniä eroja. Kiinnitys on sen verran hankala ainakin Keihineissä, ettei vaijeria mielellään pimeässä tien päällä vaihda....
Kun sulla nyt kuitenkin on koko paketti vaihtumassa niin kannattaa hankkia se uusi vaijeri noiden syl.kannen ja kaasareiden välisten kumien lisäksi. Suodatinkotelon ja kaasareiden väliset kumit harvemmin vaurioituvat.
 
Mulla meni vanha kaasuvaijeri hyvin Keihiniinkin, joku vaijerin lukitusmutterin lukitus-osa jäi ylimääräiseksi, tarpeeton vissiin kun pelittää ilmankin.
Ryyppyvaijeri sopii myös.
Kaasarin ja airboxin väliset kumit ja klemmarit menee vaihtoon koska Keihinissä tarvitaan erikokoiset (pienemmät) gummit, varaosanumerolla T2200001 löytyypi sopivat kumit parilla kympillä.
Kaasareiden ja kannen väliin kannataa laittaa sportmallin kumit varaosanumerolla T1240086 ellei jo ole vaihdettu.
 
Kiitti numeroista, täytyy tilailla Seinäjoelta.
Viikon perästä saapunee kaasaripaketti Englannista.
 
Itelläkin vähän samanlaista meinikiä, seuraan mielenkiinnolla miten käy.
thumbs-up.gif


Mistä, ja paljon kostaa nuo Keihinit ?
 
Ebay ja hintaluokka rahteineen n. 130 puntaa,
pitäisi olla peräisin `98 Sprintistä.
 
Back
Ylös