• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Millä 50-v ajavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkees
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
50 vuotta tuli kesällä täyteen ja ajot jatkuu Motoguzzin pappamopolla Nevadalla kuten aiemminkin. Seuraava saataa olla matkaenduro tai tavallinen yleispyörä.
sport05.gif
Kyykyn päälle ja päältä kyllä pääsee hyvin, mutta mihinkäs minä sitä tarvitsen
nixweiss.gif
Ajot on työmatkaa sekä kesäretkeilyä Suomessa, Skandinaviassa ja Euroopassa. Olishan se mukava jos olisi useampi pyörä, mutta en minä sittenkään kyykkyä laittaisi.

Viisari-ongelmia ei todellakaan ole(kuin pyörän mittarissa), pikemmikin päivvastoin. Pyörä on eroottinen kapine joka panee hormonit hyrräämään. Tai tiedä noista voimien vähenemisistäkään. Voihan se olla niinkin, että mitä vanhempi guppe sitä kovempi... hmmm
wink.gif
Älä kuitenkaan anal-ysoi tuon tarkemmin...  
biggrin.gif
Tuli mieleen se pikkuorava joka puikahti vaarin lahkeeseen...kun näki keksi mehevää käpyä, kuivaneessa oksassa
cool.gif

sport05.gif
Raja rikki myös keväällä ja pannarilla ajellaan. Yli 15k kilometrit joka kesä menneet.
062802moto_prv.gif
Kakkospyöräksi voisi ajatella Harrikkaa tai kurapyörää, ettei jäykkyys siirtyisi kokonaan selkään vielä.
Selkä suorassa kuitenkin kivempi ajella kuin naama ensimmäisenä.
Ihan mukava nähdä, että näitä vanhoja äijiä riittää näinkin paljon täällä. Messuillakin kulkee muuten yllättävänkin paljon meitä "jäykkäselkiä", toivottavasti seuraavillakin.

Ainakin viime alkukesän reissulla Etelä-Euroopassa näkyi melkein pelkkiä ikämiehiä pyörän päällä Suomestya ja muualta.
062802jumpie_prv.gif

Niin kuin joku tuossa maalaili, että kun pääsee tähän ikään niin ei bensaa polteta enää millään vehkeellä. Kuka tietää, ajetaan nyt kun vielä voi...
idea3.gif
.. sähkörollaattorilla sitten joskus?

Viisari-ongelmia ei todellakaan ole(kuin pyörän mittarissa), pikemmikin päivvastoin. Pyörä on eroottinen kapine joka panee hormonit hyrräämään. Tai tiedä noista voimien vähenemisistäkään. Voihan se olla niinkin, että mitä vanhempi guppe sitä kovempi... hmmm
wink.gif
Älä kuitenkaan anal-ysoi tuon tarkemmin...  
biggrin.gif
Tuli mieleen se pikkuorava joka puikahti vaarin lahkeeseen...kun näki keksi mehevää käpyä, kuivaneessa oksassa  
cool.gif
Mulle tuli taas mieleen se juttu jossa pojat veivät wanhan isäukkonsa viimeistä kertaa ilotaloon ennen vanhainkotiin viemistä... ja ukko oli varustautunut kuulosuojaimilla ja pyykkipojalla. Ei kestänyt kuulla naisten kirkumista ja oli allerginen kumin kärylle
tounge.gif

Vx800 ajopelinä ja vuosi vielä viiskymppisiin. Eikä tuo ikä kyllä tunnu oikein missään. Ainaskaan negatiivesti,mitä nyt kampaus on vähän keventynyt
sad_orig.gif
Niin, ja kova nopeus ei enää anna samanlaisia kiksejä kuin nuorempana, elämänhalu voittaa riehumisenhalun... Kun on huomannu, kuinka kivaa tää on, ei malta millään lopettaa.

No tietty pappatunskalla, vm.1970 tai -71...
Jeah - ja voi ...ttu, mitä kalupukkeja (galluppeja... ;)). Kukin ajaa
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
sillä mihin perse repee ja kestää... Rock!

Moottoripyörällä tietenkin. Samanlaisen kyselyn voi taas uudistaa 50 vuoden kuluttua.

- Joo vituttaa, tällä kertaa lakiehdotus että nuuskan tuonti on laittomuus. Just. Mikä ihana kansa. Kun ei saa valtio verotuloja niin tehdään tupakoimattomista jälleen tupakoitsijoita.
- Taidan seuraavissa vaaleissa äänestää Stefan Walliinia. Ainaskin rehellinen tässä asiassa. Tai sitten alan lukea vain pahkasikaa. Syystä että se on rehellisempi kuin suomen perustuslaki.

Suzuki DL 1000 V-Strom on tämmöselle vanhemmalle paappalle just passeli ja olen huomannu ettei kaikki nuoremmat pysty sitä varaastaan, kun ei jalat ylety maahan

51v ja 650cc V-Strom. Tuolla varmaan tulevanakin kesänä pyörähdän Eurooppaan. Ei mun selkä enää taipuisi mitään customeita nosteleen, jos sellaisen kanssa sattuisin kellahtamaan nurin ...

Back