• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Millä 50-v ajavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkees
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kolme vuotta vielä, sitten tiedän! Nyt vain luulen tietäväni --> Hondan automaatti, herranjestas:p

50 tuli mittariin ja Gsx 1400 on näköjään vaihtunut Radon zr team 6.0 -12 härveliin :)
Konepyörä alle vielä jossakin vaiheessa, oletan.

-> Nuunii.
Hyviä fillarikilometrejä.
Maastossa voi nauttia ilman meteliä...mulla on neljä fillaria ajossa - ja yksi mopo ;)

Ikää 66-v, ei vielä rollaattoria.Viime keväänä ostin uuden V-Sromin nyt ajettu 8000km sulaa odotellen:orgmp:
plus kaksi Jawaa.

Honda VFR 800 VTEC -08, asennettu kaikenlaista kilkkeita ja hiluvitkuttimia. Ei se ole iästä kiinni millä ajaa vaan omasta asenteesta. Se nyt vielä puuttuis jos kauppiaalla olis omat mallit eri ikäryhmille, onneksi vielä on valinnan vapaus.

53 v, tallissa 2011 Ducati Diavel, 2013 Ducati Panigale S ABS ja 2008 Yamaha FZ1. Viimeiset kaksi viikkoa uudella Panigalella 2,200 km, viikonloppuna tulee 1,100 km lisää.

Viimeksi muokattu:
"Vasta" 49v, mutta ei haittaa... BMW K1200R Sport ollut uudesta asti, eli 2008 tuli hankittua. Nyt mittarissa n. 45000km... Aikaisemmin "nuorempana" ajelin esim. Hondan Pannarilla...

Nyt kun olen virallisesti 50, voin vastata kyselyyn.
Suzuki V-Strom 650 alla, aikaisemmin -83 Gpz 1100 ja -92 850 DR Big. Näiden jälkimmäisten ja nykyisen pyörän välissä oli 2 lasta ja 15 vuotta.

Ei voi vielä tietää kun ei ole 50:tä täyttänyt mutta kaksi kautta tulee ennen sitä ajettua ktm 1190 advella.

Onpas väsyneen typerä topic'ci. Oman kokemuksen mukaan ne/me +50V ajelee just niillä samoilla pyörillä kuin nuoremmatkin eli tilastollisesti "ihan niillä kaikilla".

Miksi ne pennut luulee, että vaikka yöllä joutuu heräämään pissalle ja mieluummin dokaa kotona oikeaa viinaa kuin patterikossua raveissa, niin pitäisi ajella skootterilla - jos kohta ei tuossakaan vikaa ole, jos siitä sattuisi tykkäämään nuorempi tai vanhempi. Tärkeintähän on tehdä sitä mikä tuntuu itsestään hyvältä - ei sitä mikä on "kavereista" hyväksyttävää.

Hei, vasta kesällä 50 v mutta tähän voi jo hieman ennakkoon vastatata että viime ja alkanut kevät Triumph Speed Triple 2011 mallilla:)

Back