Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä. Tehokasta ainetta.Itse käytän laimennettua Wurthin Pinelineä, jota tuuppaan painepullolla sinne sun tänne mopon ylle ja sivulle, siis muualle kuin sähkölaitteisiin, ketjuun ja laakereihin. Aine muuten sopii myös maansiirtokoneiden puhdistukseen![]()
-hh-
Kemikaalit on rahan tuhlausta. Vedellä ne parhaiten lähtee, tuo märkä rätti päälle on helpoin, paras ja halvin tapa. Eikä varmasti vahingoita mitään pintaa...mulla on lähtenyt aika hyvin kun on laittanut märän rätin hetkeksi hautumaan örkkien päälle.
No jos tolle linjalle lähdetäänKemikaalit on rahan tuhlausta. Vedellä ne parhaiten lähtee, tuo märkä rätti päälle on helpoin, paras ja halvin tapa. Eikä varmasti vahingoita mitään pintaa...mulla on lähtenyt aika hyvin kun on laittanut märän rätin hetkeksi hautumaan örkkien päälle.
Näin se menee. Pintaan vielä laadukasta vahaa ennen ajokautta. Laiskan kannattaa viedä pyörän sateeseen jos vähän pidempi myräkkä sattuu kohdalle. Sen jälkeen tarvitsee vain käydä vähän pyyhkimässä ja puhdasta tulee. Taannoin läpeensä mahlassa ollut pyörä tuli puhdistettua tällä menetelmällä muutaman minuutin pyyhkimisellä ja viheltelyllä, vaikka urakka näytti alkuun täysin toivottomalle.Kemikaalit on rahan tuhlausta. Vedellä ne parhaiten lähtee, tuo märkä rätti päälle on helpoin, paras ja halvin tapa. Eikä varmasti vahingoita mitään pintaa...
Tuttu kemisti sanoi heidän yrittävän matkia "äidin sylkeä" koska se toimii niin moneen erilaiseen likaan. Yrittävät tehdä puhdistusaineen joka toimii mutta ei nolota skloddejaNo jos tolle linjalle lähdetäänKemikaalit on rahan tuhlausta. Vedellä ne parhaiten lähtee, tuo märkä rätti päälle on helpoin, paras ja halvin tapa. Eikä varmasti vahingoita mitään pintaa...mulla on lähtenyt aika hyvin kun on laittanut märän rätin hetkeksi hautumaan örkkien päälle.![]()
Wanhan kansan keino: Ei muuta kuin räkimään siihen mopon keulaan ja sitten pesu. Syljessä on joku ainesosa mikä liuottaa noita ötököitä tosi hyvin.