Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites sit, paskaako kovin vannetta loobman tai pro-oiler, ja kuinka usein niitä joutuu ketjulle levittämään ?onks toi loobman vastaava kuin pro-oiler?![]()
http://www.pro-oiler.com/faq_htm/FAQ01r6-Oils.htmNo, sieltähän se tuli. Kaikkien öljyjen isä, äiti ja velipuoli, Delvakki voitelee isältä pojalle, ketjuun sopivaa ja jotkut laittaa sitä jopa koneeseenkinPro-oiler ja Delvac MX 15W-40!![]()
... ja hernesuodattimet meni tukkoon...![]()
![]()
Sianihraa sulattelen kattilassa, sitä sitten sipaisen ketjuille rasvan ollessa kuumaa.
Hyvää kamaa; ainoa haittapuoli, että pyörän ollessa parkissa, piskit nuoleet ketjuja...![]()
![]()
Keppiveto ei sotke ja on varmatoiminen![]()
Keppiveto ei sotke ja on varmatoiminen![]()
Sama...![]()
Eikös peräoljy ole vähän paksua loobmaniin? Itse käytän 10w-40:stä tossa värkissä. Pässinvarma systeemi jota voi suositella.E: oli mulla asiaakin... Loobmanin avulla menee 80/90W vaihteistoöljyä takarattaalle.
Teräketjuöljy ja vaihteistoölyn sekoitus on jess tavaraa. Tottakai mukana baanalla tota Motulin chain lubea kun tulee pidempiä reissuja heitettyjä...Teräketjuöljyllä, teboil taitaa olla merkki ja halpaakin on.
Enemmänkin vastaa tippakannua nippusiteillä rungossa...onks toi loobman vastaava kuin pro-oiler?![]()
Sama homma, jo pari kesää tätä käyttänyt ja erittäin hyvä. Ketjut pysyy puhtaina eikä kerää paskaa...Profi Dry Lube ketjuspray. Olen ollut tyytyväinen tähän.