• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Millainen bandit ajaa???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rommel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rommel

New member
TE onnelliset joilla on Bandit 600 tai 1200 millainen peli se on ajaa??? Pystyykö ajamaan pitkääkin matkaa???

Never driven..
confused_orig.gif

pisin matka 10 tuntia/600 km,välissä suurajo pikis seuraaminen.lopussa perslihakset valitti vähän,muuten ok
T:Pasi

Bandiitti on hyvä ajaa. Pienempi on vähän kämäsempi matkassa. Itselläni on 600 naku. Perse nyt vissii puutuu joka mopossa, mutta kyllä pitkääkin matkaa pystyy ajamaan.

Omasta ajosta (n. 10tkm) semmonen 7tkm oli matka-ajoa tänä kesänä. Hyvin sillä kerkes
thumbs-up.gif

Mites on, jotkut väittää että käy helvetisti käsille ajaminen. Onks tällänen väite totta??? Jos kaikki menee hyvin niin saatanpa hankkiakin Banditin...

Ajokokemusta 1000km, eli viikonloppulainassa oli. Pyörä oli vuosimalli 2004, ajettu 15000km. Itse yllätyyin ison rosvon ketteryyteen. Oli kyllä kaikinpuolin hyvä peli ajella. Pyörä oli vakaa myös kovemmassa vauhdissa, sekä kaksipäällä. Ei puutunut kädet eikä muutkaan paikat. Pyörässä oli muistaakseni kapan spoileri plexi joka heitti jokaisen vastaantulevan ötökän suoraan kypärän visiiriin... Pituutta 183cm, tulevaan rosvooni harkitsen todella tuota visiirinvaihtoa...

TÄÄLLÄ Keskustelua Banditista...

Mites on, jotkut väittää että käy helvetisti käsille ajaminen. Onks tällänen väite totta??? Jos kaikki menee hyvin niin saatanpa hankkiakin Banditin...
Moottori täristää tankoon, mutta se on korjattavissa painavammilla tankopainoilla tai vaihtamalla alkuperäinen alumiiniseen. Tanko on myös taivutettu siten, että ranteita täytyy, ainakin pitemmän kuskin, taittaa ulospäin hieman epämukavaan kulmaan. Siihen kyllä tottuu hyvinkin nopeasti. Hyvä pyörä kaiken kaikkiaan.

nim. ex-bandit 1200s

Kannattaa 1200 bandiittiin vaihtaa 600 banditin penkki...hieman madaltaa ajoasentoa ja näinollen ei käy niin paljoa käsille...penkki on noin sentin tai 2 matalampi ja asento ei ole enää niin tankkiinpäin luisuva kun 1200 alkuperäisellä...näin siis uudemmissa malleissa 99-04 ainakin...

Mulla on 600 Bandit, ja on ihan kiva ajella.  
inlove.gif

Tosin on tehty jonkun verran muutoksia, että meikäläinenkin yltää ajamaan..  
smile_org.gif

Mulla on 600 Bandit, ja on ihan kiva ajella.  
inlove.gif

Tosin on tehty jonkun verran muutoksia, että meikäläinenkin yltää ajamaan..  
smile_org.gif
Minkälaisia muutoksia teitte ja kuinka paljon madaltui? Oon suunnitellut pyörän vaihtoa ja nykyinen bandit sopisi tyttöystävälle, mutta on liian korkea. Joten laita hiukan vinkkiä.

Mä en tiedä mun Banditin korkeutta, mutta itse oon puolitoista metriä, ja varpaan kärjet yltää maahan..  
smile_org.gif

Siitä on siis vahdettu koiranluut, otettu penkistä täytteitä pois ja kiristetty jousia. Mulle nämä muutokset tehtiin liikkeesä, mutta käsittääksen ei ole kovin vaikea toteuttaa..

Jos haluat lisätietoja, laita vaikka privaa!!

Minullapa olisi myytävänä (halvalla) ammattiverhoilijan madaltama Bandit 600/1200(uudempi malli) satula. Siisti. Ei ole enää käyttöä kun bandit meni vaihtoon. Satula oli emäntää varten, jolla pituutta noin 160cm.
062802moto_prv.gif

Back