Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moottori täristää tankoon, mutta se on korjattavissa painavammilla tankopainoilla tai vaihtamalla alkuperäinen alumiiniseen. Tanko on myös taivutettu siten, että ranteita täytyy, ainakin pitemmän kuskin, taittaa ulospäin hieman epämukavaan kulmaan. Siihen kyllä tottuu hyvinkin nopeasti. Hyvä pyörä kaiken kaikkiaan.Mites on, jotkut väittää että käy helvetisti käsille ajaminen. Onks tällänen väite totta??? Jos kaikki menee hyvin niin saatanpa hankkiakin Banditin...
Ja pyh. Verenkiertoa se (pikkanen tärinä) vaan lisää. Salille salille, jos tuntuu ettei jaksa pidellä kiinni!Mites on, jotkut väittää että käy helvetisti käsille ajaminen. Onks tällänen väite totta???
Minkälaisia muutoksia teitte ja kuinka paljon madaltui? Oon suunnitellut pyörän vaihtoa ja nykyinen bandit sopisi tyttöystävälle, mutta on liian korkea. Joten laita hiukan vinkkiä.Mulla on 600 Bandit, ja on ihan kiva ajella.![]()
Tosin on tehty jonkun verran muutoksia, että meikäläinenkin yltää ajamaan..![]()
no voi tokkiisa.. pitkät matkat suorastaan luotu 12b:lle. viime kesänä ajelin illalla +-300km, ihan vaan huvin vuoksi. pisin päivän reissu oli 1100km, eikä mulla puutunu juuri mikään.TE onnelliset joilla on Bandit 600 tai 1200 millainen peli se on ajaa??? Pystyykö ajamaan pitkääkin matkaa???