• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Millainen motoristi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Millainen motoristi? -

• Kilvetön ratailija

Ääniä: 0 0,0%
  • Motoristi + ed., mutta ajan mielummin radalla

• Motoristi, ratailut 1-10 kertaa/v.

Ääniä: 3 42,9%
  • Matkamotoristi, ei radalle (tai satunnaisesti)

• Museoharrastelija

• Rakentelija (muu kuin ed.)

• Custom

Ääniä: 2 28,6%
  • Enduro

Ääniä: 2 28,6%
  • Skootteri

• Ääniä yhteensä
    7
Tällä hetkellä olen pyörätön motoristi, mutta toivottavasti tämä p***n lama joskus hellittää ja pääsee kokoaikaisesti töihin, niin oitis meinaan hankkia jonkun pyörän. Siihen asti kuolaan näppikselle nettimoton yms. sivustojen parissa.

Täppä meni ruutuun enduro, koska viimeksi mulla on ollut sellainen. Seuraava voi olla taas ihan joku muu, mutta sen näkee sitten
smile_org.gif

Haksahin tuohon enduro vaihtoehtoon, heti napin painettua tuli mielikuva jostain bemarin möhköendurosta ajelemassa jotain kylän asvalttitietä ja vöyhöttämässä miten enduroa tämä on...

Eli kilvetön ratailija olis paras vaihtoehto.

Galluppi kaipaa vaihtoehtoa "muu", ei kuitenkaaan biker-curious
smile_org.gif
Tällä hetkellä en oikein itsekään tiedä millainen motoristi, ehkä "toipuva customisti" olisi lähimpänä totuutta...

Ruksi kolmoseen, vaikka paremmin se oliskin sopinut siihen puuttuvaan normi kruisailijaan. Mutta enemmän matkailija kuin radalla kävijä kuitenkin...

Eipä tuota ruksia voi laittaa mihinkään kohtaan...
nixweiss.gif
Nautiskelen ajelusta mutkateillä ja radalle en ole vielä eksynyt. Ehkä sekin tulee tehtyä tulevaisuudessa.
wink.gif
Matkamotoristi en todellakaan ole. Pyörässäni ei ole minkäänlaisia laukkujakaan...
tounge.gif

motoristi ja ratailija ja matkailija ja rakentelijakin..

nää olis ihan käteviä kun vois pistää moneen rastin.

Kioskinkiertäjä, matkailija, museoija ja mieli tekis olla rakentelijakin, ehkä sekin päivä vielä koittaa. Projektin haku kuume on päällä ja suunnitelmat mielessä.

Mulla on ollut enskoja, matkapyöräilen tuhansia kilometrejä vuodessa ja tykkään laitella pyöriä. Vastausvaihtoehdoista kun puuttui se moottoripyöräilijä, niin laitoin rakentelija.

Pakko laittaa tuo rakentelija
cool.gif

Sevverran tullut kyykisteltyä tuon pyörän vieressä että kyykkypyöräilijäksikin voi laskea
wink.gif
tounge.gif

Perkele,EI löydy oikein sopivaa. Tarkoitan lähinnä äänestystä!
Mielestäni olen "tavis",sekatyöläinen,en erityisesti minkään (lajin) fanaatikko.
cool.gif

Eikös motoristi ole hän joka viihtyy pyörän päällä.Ja on niin monia mielenkiintoisia,pitäisi olla 4-5 erilaista käytettävissä että pääsisi vaihtamaan aina erilaista ajotyyliä vähän sen mukaan mikä juuri nyt kiinnostaa...

Jos ei aja radalla on pakko olla matkamotoristi?  
crazy.gif

Tai sitten piraatti tai kurapyöräilijä?
Tuosta vaikuttaa ikään kuin puuttuvan se "normaali" motoristi joka ajelee muuten vaan pitkin teitä miten milloinkin..?  
nixweiss.gif
Sama seikka pisti silmään.

Lisää vaihtoehtoja:
Työmatka-ajelija, mutkateistä nautiskelija, nakkikioskilla päivystävä.
itse olen varmaan suurimmilta osin tuota työpaikka matkailiaa ja joskus snakari hengaaja keke
smile_org.gif
mut mut katotaan kun monotetaan tää kausi käyntiin jos vaikka kävis jossain pidemmällä tänä vuonna
062802moto_prv.gif

Ei löytynyt juuri sopivaa vaihtoehtoa listasta, koska koen olevani rajoitusten puitteissa päivän reissuja mutkapätkiä pitkin ajeleva nautiskelija. Ei tarvetta ajella radalla, eikä liioin maiden välisiä turneita.

Kysymyksestä ja vastauksista kajastaa helvetinmoinen kaipuu ajamiseen. Mulla se on katua ja matkaa ulkomailla ja jokunen ratapätkä. Koitetaan vielä sinnitellä siskot ja veljet
062802moto_prv.gif

Rata-ajoa tuli viime kesänä noin 15 päivää. Tuleva kesä varmaan samaan tyyliin. Lisämausteena mutkateitä ja matkailua moottoripyörän kanssa
062802moto_prv.gif
.

Back