Itse vaihdoin tonnisen katu vehkeen rata-R6:een ja tyytyväinen olen ollut. Kaasarivehkeet ovat pirunherkkiä sen bensan ja ilman saannin kanssa, mutta toisaalta sitten ruiskuhäiriöt kuulostaa ainakin omaan korvaan pikkasen kalliimmalta, kuin irronneen letkun etsintä.
Ei sitä tonttusen tehoa ehdi kaipaamaan, tosiaan alla on 01 R6 Siukolan semi-viriviri koneella ja Öhlärin alustalla, ja ensimmäisen kerran kun mopoa koitin ajoin samantien Alastarolla yhtäkovin kuin vanhalla 02 TonnilouskuylipainoleluGixxerillä
...sittemmin kierrosajat kohenneet joka radalla missä olen R-kuuppaa talutellut, ja aina vähintään viisisekuntia pois viimevuoden ajoista, että se siitä tehohäviöstä. On se vaan nautinto taitella kusiaista Suomen mikroauto radoilla. "- motopark"
Jonain päivänä vielä tonninen ratapeli, mutta kyllä tässä muutaman kesän/kisan ajattelin kusiaisen kanssa ensin vedellä. R-kutosia kun tosiaan on joka saatanan tallissa ja ojassa niin eipä nuo varaosa kustannuksetkaan huimiksi nouse, ellei koko motti pamahda, tai konttaa oikein kunnolla.
....mutta turha odottaa, että se sen halvemmaksi kuin katupyörällä ajo tulee. .....itse näin luulin, mutta kyllä mopoläksi hanskasta jo heti seuraavana päivänä ekan testin jälkeen.