• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mimmonen customi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Velu78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joku tuossa uudessa Jammussa tökki - ainakin nuo pakoputket. Aina pitää muotoilijan mennä ottamaan pari kuppia liikaa kahvia
tounge.gif

Mutta alkuperäiseen aiheeseen: Tuo Kawan VN1500-1600 -akseli on aika varma valinta, jos 2000 -luvun koneesta on kysymys. Luotettava tekniikka, perinteisen tyylikäs ulkonäkö ja genressään hyvät ajo-ominaisuudet takaavat mukavia kilometrejä ja hyvä arvon säilymisen.

sanoi:
Kannatan tätä, tai jepjep kauppaa. Pitkällä aikavälillä säästät rahhaa.....

Ainakin varustelun ja huollon suhteen kannattaa olla omavarainen, jos tuonne Itkonniemen kaupan suuntaan kallistuu. Paikalliset HD-kuskit ovat kertoneet aika tähtitieteellisistä varusteiden- ja asennus/huoltotöiden hinnoista.

Tai ehkä se HD säilyttää hintansa paremmin juuri siksi, että siihen laitetaan tonneja kiinni joka vuosi.
tounge.gif

confused_orig.gif
Sen verran tarkennusta tohon mopedi haaveeseen ,että ajattelin hankkia ensimmäisen custom laitteen n.7000 eeron budjetilla....Onko kellään muuten kokemusta Mimoto nimisestä firmasta? Siellä näyttäis olevan mun kukkarolle käypäsiä laitteita.
blush.gif

mad.gif
Ei menny putkeen mopo kaupat Mimoto ei pystynytkään toimittamaan tilaamaani mopoa. Ei saanutkan ostettua Hontaa belgialaiselta myyjältä siihen rahaan mistä oli ensin puhetta....Ja tuas ollaan lähtöpisteessä
sad_orig.gif

Löytyykö Mimotolta 1400 intikkaa?? Ota semmonen, enemmän vääntöä
tounge.gif
tounge.gif
Kyllä se vielä löytyy
062802jumpie_prv.gif
ja sit vaan
sport05.gif

Itte olen kans 183 pitkän iso väiski on sopivan kokoinen
062802moto_prv.gif

Mulla olis muuten myynnissä (tollai sopivasti) hyvä Väiski, ostin itselleni Mean Streakin jollaista olen 'aaina halunnu' Vaikka olen pitäny VN1500:sta, mut aikansa kutaki...
http://www.nettimoto.com/599967

Back