Mimoto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puuhapete
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yleensä tapana on antaa vain negatiivista palautetta ja positiivinen palaute jää antamatta. Nyt annetaan siis positiivista palautetta mopokaupoista Mimoton kanssa.

Pyörä oli sellainen kuin kuvien ja puhelinkeskustelun perusteella oli oletettavissa. Liikkeen puolelta paperihässäkän hoitaminen sujui mallikelpoisesti ja rekisterikilpi sekä paperit kolahti postiluukkuun. Pyörää noudettaessa myyjä venytti viikonlopun viettoon lähtemistä koska en ehtinyt paikalle aukioloajan puitteissa. Vuodenajasta johtuen pyörä on koeajamatta ja toivottavasti keväällä ei tule asian tiimoilta ylläreitä. Plussat Imatran suuntaan.

Mä tykkäsin lujaa kanssa; hyvin homma pelitti. Vähän piti papereita viime talvena odotella, mutta toisaalta uuden putiikin kanssa oli varpilla paljon tekemistä...roses
thumbs-up.gif

Joutuu antamaan ihan plussaa kaverin puolesta Mimotolle. Sen verran hyvin kaupat onnistui
thumbs-up.gif

Samanlaiset kokemukset. Pyörä tuli ajallaan ja oli sellainen kuin pitikin.

Tullu kateltua noita Mimoton pyöriä. Vaikuttaa suht fiksun hintasilta ja kiva lukea et positiivista palautetta tullu.
Eiks noi Euroopassa aja (Belgiasta vissiin hyvin pitkälti Mimoton pyörät tulee) juur yhtään, ku noi mitä katellu, ni kaikki tosi vähän ajettuja (vai kuinka helppoa noiden mittarien ruuvaaminen on? en tietty Mimotoa syytä, mut autojen puolelta kuullu tuontiautoista niin huimia tarinoita, ni pakosti tuli mieleen, et onkohan kovin yleistä et pyörissä ruuvaillaan lukemaa).

Tullu kateltua noita Mimoton pyöriä. Vaikuttaa suht fiksun hintasilta ja kiva lukea et positiivista palautetta tullu.
Eiks noi Euroopassa aja (Belgiasta vissiin hyvin pitkälti Mimoton pyörät tulee) juur yhtään, ku noi mitä katellu, ni kaikki tosi vähän ajettuja (vai kuinka helppoa noiden mittarien ruuvaaminen on? en tietty Mimotoa syytä, mut autojen puolelta kuullu tuontiautoista niin huimia tarinoita, ni pakosti tuli mieleen, et onkohan kovin yleistä et pyörissä ruuvaillaan lukemaa).
Tietääkseni Belgian lainsäädäntö tekee mittareiden ruuvaamisesta rikoksen. Mutta en kyllä tiedä, miten se estää esim. menemästä Saksan puolelle ruuvaamaan..

Itsekkin olen Mimotolta pyörän ostanut viime kesän lopulla. Hommat toimi hyvin. Kaupanpäällisii ei tullut, mut alennusta sain tuotteista joita ostin. Lisäksi loppuvuoden ajan olisin muistaakseni saanut 20% alennusta tuotteista, jotka heiltä olisin ostanut.

Mites muut ovat saaneet alennuksia pyörän hinnasta tai muita etuja tuolta?

Suosittelen muuten maksamaan verot itse, tuli sellaset 500e säästöä, eikä vaiva ollut suuri.

sanoi:
Suosittelen muuten maksamaan verot itse, tuli sellaset 500e säästöä, eikä vaiva ollut suuri.

Onks noissa rekisteröinneissä sitten jotain mistä voi saada ongelmia itselleen, eli ei saisikaan ulkomailta tuotua rekisteröityä ja tällaiselle kädettömälle sitten menisikin sormi suuhun ja itku pääsis...?

Tuttukin tuota kautta hankki pyöränsä ja oli kertomansa mukaan erittäin tyytyväinen niin palveluun, kuin itse tuotuun pyörään. Oli saanut vielä ilmaisen talvisäilytyksen sekä putkiston pyöräänsä. Puheiden perusteella mitä kuullut vaikuttaa asialliselta liikkeeltä
smile_org.gif

sanoi:

Onks noissa rekisteröinneissä sitten jotain mistä voi saada ongelmia itselleen, eli ei saisikaan ulkomailta tuotua rekisteröityä ja tällaiselle kädettömälle sitten menisikin sormi suuhun ja itku pääsis...?
Itse tein niin, että Mika hoiti maahantuontikatsastuksen. Eli hankki vaatimuksenmukaisuustodistuksen ja hoiti itse katsastuksen. Hintaa tälle oli 250e, ei minusta paha, kun pelkkä todistus on satasen.

CBR on sen verran yleinen pyörä, että en odottanut olevan mitään ongelmia tullien kanssa, korkeintaan katsastuksessa voisi jotain käydä. Lähinnä, että onko paperit kunnossa ja onko kaikki tutkittavat osat E-tyyppihyväksyttyjä.

Ja tällä tavalla sain pyörän heti ajoon. Matkalla liikkeeseen menin kauppakirja kädessä (posti toi) tulliin ja siellä odotti katsastustodistuskopio (Mika faksas sen sinne). Sieltä sain tuon tarrakilven ja papereita.

Hommat meni juuri kuten oltiin puhelimessa sovittu. Eli pyörä on tuontikilpeä vaille valmis ajoon. Liikkeen pihassa tarra perään ja soitto vakuutusyhtiölle (tässä meni eniten aikaa) ja koeajolle.

Mika on kyllä sen verran osaamista pyörien maahantuonnista, että osasi helposti kertoa kuinka minun tulisi toimia.

Toista pyörää ollaan hankkimassa Mikan liikkeestä ja vain pelkkiä ruusuja voin hänelle antaa. Toisen pyörän ostajalle muuten 100 euron alennus ja kaikista muista varusteista -20 %... Joten tulee varmaan coretex-asu hankittua samalla. Eipä onneksi ole vielä kova kuume  
062802moto_prv.gif

p.s. Naiset muuten....Mika kohtelee muuten naisiakin ihan asiallisesti ja pitää ihan oikeina asiakkaina.... Kuten ei kaikki miespuoliset myyjät tee.

Mites nuo niiden ilmoittamat hinnat, onko ne ihan apteekin hintoja vai ootteko saaneet tingittyä niistä? Tuossa kaverille katellu sieltä yhtä keksintöä, eivät vaan oo vielä vastenneet onko vehje kotona vai euruupanlaidalla.

Mites tuo verojen maksu menee, jos sen ite tekee? Minne maksetaan ja mitä dokumentteja ne kaipaa?

Mika neuvoo kyllä niissä paperiasioissa, jos haluaa itse ne hoitaa (Lue viestiketjua vähän ylempänä)

Itse olen saanut tingittyä jotain tarpeellista mukaan, muuten hintoja ei paljon taida pudottaa.... Hinnat on sen verran kilpailukykyisiä tinkimättäkin. Itse sai kyllä vähän hintaa alas, kun toista pyörää hankitaan vuoden sisällä.

Mielestäni taas hinnat ovat yllättävänkin kalliit.
(kyykkypyöriä katselin)

Suomi pyöriäkin saa paljon halvemmalla...

Mites nuo niiden ilmoittamat hinnat, onko ne ihan apteekin hintoja vai ootteko saaneet tingittyä niistä?
Joulukuussa yhtä pyörää sieltä katselin ja kyselin asiasta lisää. Silloin ainakin sanottiin, että hinta on se mitä ilmoituksessa lukee eikä voi tinkiä. Siinä pyörässä oli kyllä hinta jo kohdillaan.
Kauppoja ei tullut, kun joku ehti ostaa sen pois minun vielä miettiessä. Mutta todella mukava kuva jäi firmasta tuostakin vähästä.

Se vähäinen kokemus mikä yrityksestä on todella hyvä. Vastailo sähköpostiin nopeasti ja asiallisesti. Mun vaihtopyörä oli vaan este.

Vastaavat asiallisesti kysymyksiin.

Sitten kun köyhä yritti moposta tingata, vastaus oli, että nettohinta. Eipä mennyt kuin viikon verran ja samainen "nettohintainen" mopo oli "tarjouksessa" 300€ alle pyynnin. Näin(kö) sitä pitää toimia..?

mun pari tuttua ostanut pyörät ko. paikasta ja molemmat olleet erittäin tyytyväisiä! tottakai kaikkia mietityttää pitääkö kilsat paikkaansa mut äkkiä ne ajatukset vaan unohtuu kun on pari tuhatta kilsaa takana ja pyörä toimii.

p.s. Naiset muuten....Mika kohtelee muuten naisiakin ihan asiallisesti ja pitää ihan oikeina asiakkaina.... Kuten ei kaikki miespuoliset myyjät tee.
Hahaa...joo tosiaan....
Kun autosta laskeuduttiin pyörää tutkimaan (katukäytävälle) katsoi minua ja sanoi, että he poikien kans mietti, että pitää olla pitkäjalkainen nainen joka tuon pyörän ostaa, ja siinä....sinä....nyt....olet
confused_orig.gif
?
biggrin.gif
tounge.gif
cool.gif

Mut, ei , kaveri oli asiallinen, hoiti katsastukset ja kaikki paperiasiat,
Touhulle hintaa tuli 2000 E, mut se ei ollut paha, sillä tiesin, että tullin osuus tuosta oli 1500 E, eli paperit, leimat jne...500E,ei paha ja säästi minulta ajelun vaivan pitkin poikin katsastusten ja muiden kans. Maksoin mielelläni.

No niin! Nyt on SV1000S tallissa!
inlove.gif

Homma hoitui loistavasti Mimoton kanssa!
Jos / kun joskus mopoa tulen vielä vaihtamaan, niin varmasti tsekkaan Mimoton tarjonnan.

ENÄÄ 5kk kesään!
bawling.gif

Back