Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aijaa.. aika ihme, koska alkuosa kaupanväännöstä käytiin pääosin sähköpostitse. Varmaan tuli lähemmäs kymmenen s-postia alussa läheteltyä, ennen ku päästiin "kunnolla" tekemään kauppoja.Varmaankin maailman paras liike mutta ei silti jaksa vastailla s-posteihin![]()
Puolenkymmentä kertaa oon kyselly pyörän tuonnista Mimoton kautta (sekä itse etsimäni, että listalla olevan pyörän) eikä ole jaksanut/viitsinyt/kehdannut/jmsp vastata... En enää kysele. Asiakkaita riittää varmasti ilman minuakinAijaa.. aika ihme, koska alkuosa kaupanväännöstä käytiin pääosin sähköpostitse. Varmaan tuli lähemmäs kymmenen s-postia alussa läheteltyä, ennen ku päästiin "kunnolla" tekemään kauppoja.Varmaankin maailman paras liike mutta ei silti jaksa vastailla s-posteihin![]()
![]()
Itselle on vastailtu aina hyvinkin nopeasti. Tosin vastaus on harvoin ollut sellainen kun olen toivonut.Varmaankin maailman paras liike mutta ei silti jaksa vastailla s-posteihin![]()
Juu ja itsessä ei ollut mitään vikaa kun yritys on nähnyt helvetisti vaivaa saadakseen fillarin sulle? Ehkä asiaton kommentti mutta jotenkin ymmärrän kuitenkin...Laitetaan ny,ku jäi niin vuosia sitten mieleen,et miten joku liike voi asiakasta alkaa uhkaileen.
Eli kyse oli tuontimotarin kaupasta ja peruin kaupan,jo ennen ku pyörää oli alettu suomeen tuomaan.(koska koko kauppasumma olisi pitäny maksaa ennakkoon)
Kun ilmoitin,että en osta,tuli sähköpostiviesti suunnileen näin:
"et jos sut kiinni saisin,ni jotain tekisin"
Todella fiksua,varsinkin,ku poju ei edes tiedä,kummalle siinä jotain sattus...
Hassua tai ei.Hassuja kommentteja odotin ja niitähän tuli.
Oli helvetisti vaivaa tai ei,niin ei asiakasta aleta uhkaileen.
100 viestiäkö pitäisi kirjoittaa,että olisi uskottava?
Sattumoisin olen sen kauppayrityksen jälkeen ollut vuosia poissa motarihommista,joten?
JA paskaako mä tässä kellekkään selittelen,näin kävi ja sama kait se mitä joku jyk4 uskoo.
Lähinä tulee heti mieleen,että kaveria aletaan puolusteleen ymv.
Jotenka,jos ei ole itse asiaan liittyvää asiaa,voipi olla hiljaa,eix näin?
Pyydä Mikaa lähettämään lisäkuvia.Itse pyysin kawasta ja tuosta nykyisestä vifferistä kuvia.Ja sain todella hyvät kuvat, mitä pysty zoomaamaan ja katsella jopa pienet yksityiskohdat.Täytyy myöntää että mimoto saa täällä paljon asiallista plussaa itsekkin olen pyörää tänä keväänä hankkimassa ja mimoton käyn kyllä heti miten katsastamassa kun aika sen sallii pyörät mitä netistä olen katsellut näyttävät kuvissa lupaavilta muutama kuva per pyörä ois kyl jees siis nettimoton sivuilla liikkeen kotisivuilla on kyllä kunnolla kuvia mut tietty ku on yks ni o pakko käydä liikkeessä hyvä veto![]()