• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Missä kunnossa ajelet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jutajammu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Misä kunnossa ajelet - Olutta

• Ajan, en ota

Ääniä: 0 0,0%
  • Otan, en aja

• En siis yhtäkään.

• Ääniä yhteensä
    0
En ole koskaan ottanut yhtään ennen kuin ajan.
Toisaalta sillon kun en aja otan senkin edestä
033102beer_1_prv.gif

Pisaraakaan en ota jos mopottimella liikkeellä
talktohand.gif

Autolla yhden voin sipaista.

Sellaisia tuntuu olevan paljon, jotka voivat ottaa yhden autolla ollessaan, mutta ei mopolla. Voisko joku kertoa, miksi näin? Autollahan voi saada kuitenkin aikaan suurempaa vahinkoa muille.

Pasi

Ps. Oma kantani on tuolla jo aikasemmin

Kyllä sitä tulee usein yksi juotua jos on autolla liikenteessä, ja vaikka pyörällä niin silloinkin jos ei olla menossa mutkapätkille. Oon pitänyt 0,4L tuoppia rajana, yleensä vain pullo nallea ja sillä selvä. Tuntuu olevan tässä porukassa aika hyvissä kantimissa tää homma verrattuna esim Keski-Eurooppaan missä ajetaan kaikkea vaimosta eteenpäin pienessä viini huurussa.

Kotilolla jos oon liikenteessä, niin voin kyllä ottaa oluen tai pari, mutta prätkän kanssa en ota yhtään.

Olipas mielenkiitoiset äänestys vaihtoehdot  
biggrin.gif

Mut mun vastaus on ,  ei ota ei aja , eikun siis totaa.....jos ottaa nii sit ei aja...sillee . Meniköhän se nyt oikein
withstupid.gif

Pari tuoppia menee, eikä mee vielä ees lähelle rajaa. Tuli kokeiltua ja 0.35 näytti mittari sillon, eli ei hätää.

Terassilla on mukava käydä prätkällä hyvällä kelillä
033102beer_1_prv.gif

Autolla ehkä yksi keppanapullo, pyörällä ei mitn. En edes kankkusessa uskalla ajella. Kerran kyytiläisenä ollessa mentiin viikkarilla ruotsiin ja laivalla oli
033102beer_1_prv.gif
. Autokannella rekkojen pakokaasussa meinasi aamulla laatta lentää ja paniikki iskee
ghostface.gif

Tuo promillerajan tuoijottaminen on mielestäni väärin.
Jos minä puhallan 0.35 promillea, niin voin vannoa, että en todellakaan ole selvinpäin. Siinä vaiheessa alkoholi vaikuttaa jos selvästi reaktiokykyyn ja nopeuteen.

Minulla on ainakin selvä linja, pyörällä kun liikun niin en ota yhtään. Autolla jos liikun, niin saatan ottaa yhden, ja silloinkin pullon. Ja todella, erittäin, TODELLA harvoin.

Kyllä yhden olusen jälkeen vielä mopon sarviin uskaltautuu, mut ei se kyllä tapa oo mut kuitenkin.

Aika jännä et porukka ottaa mieluummin bisseä kun on autolla, mopolla ei.. Kumpikohan on sivullisille vaarallisempi väline, auto vai pyörä? Vai ollaanko sitä niin itsekkäitä, että ajatellaan mopolla telovan helpommin ittensä jos on pikkasenkin kännissä..

Ai ai, nyt on j##sustelun paikka taas! Onpa täällä itsekkäitä tyyppejä, menee motoristien maine!

Kuinka paljon sitä uskaltais ottaa, jos ajaa vaikka rekalla? Tai panssarivaunulla? Varmaan korillinen menis ainakin tolla tankilla, ei tunnu nimittäin ittellään missään vaikka vähän osuiskin...

Heh, ihme juttu että nämä lakia puolustavat jeesukset kuitenkin tässä kohtaa sanovat, että promillerajan tuijottaminen on väärin.. Eikös niitä lakeja noudattamalla menny just kaikki hyvin? Ja kaikille on samat säännöt? Tai jotain...

pidän ehdottoman nollarajan pyörällä ajaessani.kuppia ehtii ottamaan sit myöhemminkin,jos tarve niin vaatii(eli silloin tällöin vähän väliä)
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

Hyvää tekstiä, Tylyttäjä  
wink.gif

Ihan samaa itekin ihmettelin jo tuolla aiemmin, mutta kukaan näistä "mopolla nolla - autolla 1 tai 2" -tyypeistä ei oo suostunu kommentoimaan, mihin tämmönen epäloogiselta (itsekkäältäkin?) kuulostava periaate perustuu. Ehkä sun arvaus osui nappiin, autolla ei telo niin helposti itteensä jos on "pienessä"

Pasi

Back