• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mistä halvimmat ajokamat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ne sweepin tarjoussaappaat on ihan ok. piti kauden alussa ostaa uudet ajokengät, ja koska oon edellisiinkin sweepin kamoihin ollut tyytyväinen, päätin ostaa nuo. Hyvät jalassa,tukevat ja pitävät vettäkin. Lesti on tosin aika kapea.

muutenkin suosittelen tutustumista Eurobikerin tarjontaan.

omg.gif

Mulla ne sweepin viime vuotiset ale kamat mutta housut on ne Magnat.

Takki on siis malliltaan sen breezen edeltäjä. Sateen pitävyydestä ja kestävyydestä ei tietoa mutta ajettuani matkaa niillä 400 km voin sanoa takin tuuletuksen olevan suhteellisen toimiva. Edessä tuuletus vetskarit ja takana. Nuo housut on sitten täys saunat, hikoilin ajaessa housut niin märäksi jotta olisi luullut niiden olleen pesukoneessa.Siksipä etsin nyt paremmin tuulettuvia housuja.

Ei kaikki halpa ole ihan sutta mutta halpuus yleensä näkyy erilaisissa materiaali valinnoissa, opeleiden laadussa jne, vetuketjujen laduissa jne jne pikku jutuissa
itse hommasin juurikin saman setin. housut niin kuumat että niitä ei vaan voi käyttää jos on yli 5 astetta lämpöä. tai no maantiellä ihan ok mutta jos minuntinkin seisot,olet kahvilla,puet yms. niin hiki on jo. eli lennossa pitäs pukea ne??
biggrin.gif
takki tosiaan toimii hyvin ja tuuletuskin on kohtuu riittävä! vettäkin se pitää mutta kaatosateella vetoketju antoi hiukan läpi. housut olen muuten käynyt vaihtamassa 4 kertaa kunnes sain ehjät (tai no sen tietää vasta kun sateeseen lähtee noilla).. nooh halvalla piti ostaa niin... nyt jalassa pyörii lindstrandssin irto kalvoiset housut ja ne on h*lvetin hyvät! kengätkin ostin eka halvalla (probiker) ja nyt kävin ostamassa sidin race vertebrat ja hanskatkin tuli hommattua uudet. vielä kun paskan potan saan vaihdettua hyvään niin kaikki on ok.
tounge.gif
tarinan opetus on TAAS se että älkää hyvät ihmiset ostako niitä halpis juttuja!! hintalapun sijaan voi tarkistella mukavuutta,sopivuutta,laatua yms juttuja eka.
muuten on komerot täynnä mopo kuteita kun niitä joutuu hommaamaan joka vuos..
confused_orig.gif
toisaalta onhan se kivaa ostaa uusia vermeitä joka vuosi! ensi vuonna jos hommais nahat päälle niin olisi hyvä..

Sit ostin sille pariksi Sweepin Trend textiilihousut ja arvio ei ole niin hyvä... viileellä tosi mukavat, mutta jos hiemanki lämpösempi keli niin ihan märät on sisäpuolelta eli ne ei todellakaan hengitä ollenkaan
mad.gif

Kai se täytyy housut vaihtaa muuhun merkkiin....

...Olis käytännössä uudet Sweepin Trend housut myynnissä!
Hyvän myyntipuheen kyllä heitit tohon pohjalle
tounge.gif

kesä ja talvi kamat on syytä kyllä pitää erillään toisista.. ei oo kivaa jos kesällä on kuuma ja talvella kylmä. toisaalta kerrospukeutuminen on pop.

Onhan toi tuhannen kertaa sanottu mutta älä hae halvinta vaan sopivinta. Kannattaa ehkä jättää jotakin hankkimatta aluks jos on tiukka budjetti. Meinaan et ostaa vaan välttämättömimmät.

Onkohan nuo Hanx:in vermeet mistään kotoisin? Kenelläkään kokemusta? Tarkoitus ajella myös talvella.
Itselläni ei ainakaan ole Puljun tuotteista pahaa sanottavaa, istuvuus (sopii suomi-vartalolle) ja hinta ok tasolla. Noiden toppa-asujen sateenpitävyydestä en osaa sanoa, kun itsellä nahat...mutta työkaveri kehunut omia toppavermeitään!

Onkohan nuo Hanx:in vermeet mistään kotoisin? Kenelläkään kokemusta? Tarkoitus ajella myös talvella.
Itselläni ei ainakaan ole Puljun tuotteista pahaa sanottavaa, istuvuus (sopii suomi-vartalolle) ja hinta ok tasolla. Noiden toppa-asujen sateenpitävyydestä en osaa sanoa, kun itsellä nahat...mutta työkaveri kehunut omia toppavermeitään!
Itsellä myös Hanxin nahat, niin ei voi paljoa talvikäyttäjää auttaa. Nämä sen sijaan ovat minun mielestäni laadultaan, istuvuudeltaan ja hinnaltaan juuri mitä itselleni hain.
Mulla on kokomusta nahkatakki ja siihen kuuluvat housut. Lisäksi, kesän hellekeleille, perforoitu, pyörän värinen, nahkatakki. Ei voi valittaa, toimii todella hyvin
bowdown.gif

Sanokaahan mistä kotimaisesta liikkeestä lähtee halvimmalla ajokamppeet. Siis koko asu tekstiilitakki ja housut. Muutamia tarjouksia olen kysellyt ja 239 egee setti on halvin. Pystyykö joku tämän alle.
Riippuen mistä päin olet. Oulun Säästökuopassa näytti olevan joku setti 139/149/159 tms €. Sen tarkemmin en pysähtynyt katsomaan.

Motonetissä oli jonkin verran alle 200€ takki+housut. Erikseen molemmat kuitenkin myynnissä.

Kun heittää mopon nurin 100 km/h vauhdista, silloin vasta saa selville mikä on EDULLISIN ajoasu. Kamojen hankintahinta on tosi pieni osuus kuluista joita helposti tuolloin tulee. Mulla on kokemus Rukan puvusta, Tokimoton hanskoista ja Schubertin kypärästä. Kaikki meni uusiksi, mut kroppa säästyi jotakuinkin naarmuitta n. 40 m:n asfalttiliu´usta.
Tuntui tosi halvalta silloin kamat, vaikka ostaessa maksoikin jonnii verran enmpi kuin halvimmat. Ja vakuutushan nuo korvasi.
Mieluummin tinkii jonkun satkun mopottimen hinnasta, että jää varaa kunnon varusteisiin. Tietenkin jos ei aio kaatua, ei tatte kun farkut.
tounge.gif

(En kyllä minäkään aikonut, mut kun Tielaitos järkkäsi yllärin)

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Täytyypä sitten poiketa Olarinluomassa tänään. Vähän outoa, että pitää soitolla etukäteen varoittaa kauppiasta asiakkaasta...
Mutta ei tuomita etukäteen.

En ny edes jaksa lukea muitten kommentteja..varmasti tätä samaa jo sanottu: järki kätee ajokamojen ostoon!!
Halvalla ei tässä asiassa todellakaan saa hyvää..!!

Back