Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa.Jos ei netistä satu löytymään niin saako maahantuojalta?
Kiitos vaan tarjouksesta, mutta tuo multa löytyy jo.Mä voin myydä oman vanhan Haynesin manuaalin (kerran käytetty). Pistetään tollanen kutitteleva hinta 20€. Pistä privaa jos kiinostaapi.
sanoi:Jep, itse soitin Sumekolle ja taisin saada jo seuraavana päivänä postissa manuaalin. Täysin veloituksetta. Esimerkillistä palvelua!
Jos hyllystä ei löydy vanhempiin malleihin, Sumeko saa kyllä hommattua niitä muutaman viikon toimitusajalla.Kiitos vaan tarjouksesta, mutta tuo multa löytyy jo.Mä voin myydä oman vanhan Haynesin manuaalin (kerran käytetty). Pistetään tollanen kutitteleva hinta 20€. Pistä privaa jos kiinostaapi.
sanoi:Jep, itse soitin Sumekolle ja taisin saada jo seuraavana päivänä postissa manuaalin. Täysin veloituksetta. Esimerkillistä palvelua!
Soitimpa sitten itsekin, mutta L-malli oli vanhin mihin löytyiLähettävät kuitenkin sen, kyllähän se joiltain osin yhteneväinen on.![]()
No kerkesinkin jo ihmetellä että mistäs lähtien manuskoja on ilmaiseksi jaeltu.. no katellaan onko tuosta mitään iloa.Ja tarkennuksena, että Sumeko ei jaa ilmaiseksi Service Manualeja, vaan jotain käyttäjän ohjevihkosia
Eivät kai tajunneet, että tarkoitit Service Manualia etkä Owners Manualia. No kyllä noita -91-92 ZXR "oikeita" manuaalejakin pitäisi saada.No kerkesinkin jo ihmetellä että mistäs lähtien manuskoja on ilmaiseksi jaeltu.. no katellaan onko tuosta mitään iloa.Ja tarkennuksena, että Sumeko ei jaa ilmaiseksi Service Manualeja, vaan jotain käyttäjän ohjevihkosia
Jep, sieltä löytyy tuo saksankielinen.Mp tallin puolelta löytyy lista joko olet sen kattonut läpi ?