• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mitä kannattaa laittaa tankkiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja johanna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

johanna

New member
Nii, mitä tonne tankkiin kannattaa talveksi laittaa, muuta ku bensaa?? Ja paljonko sellasesta kannattaa maksaa?
nixweiss.gif

Motoxista saa jotain ainetta 13 eurolla, mikä riittää 40litraan...

help me...
biggrin.gif

Laita vaan sitä Motoxin tököttiä bensan sekaan. Starttaa sitten keväällä ehkä paremmin... Ja ei kai toi 13€ niin hirveän kallis ole, laita vaan puolet siitä pullosta tankkiis ja myy mulle sitten puolet tänne kankaanpäähän.

JK

Mä laitoin sitä Motoxin litkua puoli pulloa tankkiin. Puolikas olis jäljellä jos jotain kiinnostaa.

Kiitokset vastuksista ja linkeistä...eiköhän se talvi saa nyt mun puolesta tulla...
smile_org.gif

Pääsee sitten taas nopeemmin
062802moto_prv.gif
!

Minä ainakin laitoin Daytonan tankin sisälle uuden polttoainesuodattimen. Sellaisesta kannattaa maksaa alle 20€.
Lisäksi laitoin sinne takaisin polttoainepumpun.

Tuossa oli vastauksi kysymyksiisi, mutta en tiedä oliko niistä apua
wink.gif

mä tankkasin TB:llä, 95-oktaanista... jos ei lähe keväällä napista käyntiin, niin lahjoitan paskan pois...
Viimekeväänäki lähti, kuin palmun alta... ei onkelmia.. mutujuttua suurin osa tästä oktaaninalenemisesta...

Tiettyyn voin olla väärässä...
biggrin.gif

Laita vaan sitä Motoxin tököttiä bensan sekaan. Starttaa sitten keväällä ehkä paremmin... Ja ei kai toi 13€ niin hirveän kallis ole, laita vaan puolet siitä pullosta tankkiis ja myy mulle sitten puolet tänne kankaanpäähän.

JK
Aika kallista jos pitää puoli litraa tota motoxin tököttiä laittaa... Mitäs tankki on iso... Ehkä 20 litraa? Silkolenen PRO-FST on hyvää, ja sitä laitetaan joko 1:100 tai 2:100:n riippuen kohteesta. Joten mun laskupäällä tekis 2dl/20L? Ja litra maksaa n. 15€.
Hoitaa kaasareita ja muita bensavehkeitä ja poistaa kosteuden tankista... Motonetistä sitä ei kyllä saa...
Muistakaa, että nykyajan bensa vanhenee n. 3kk:ssa, joten itse ainakin suosin tankin tyhjäämistä ja kaasareiden tyhjäksi käyttämistä ennen talviunta.

Katsotaan kenen paskat lähtee käyntiin keväällä.

Aina on mun paska(ja nyt puhutaan moposta) lähtenyt käyntiin ilman stabilointeja. Tankki täyteen ja masinolia sekaan.

Parasta ja halvinta n. 5€ pullo, joka riittää neljäks talveks 18 litraan, on mun mielestä Briggs&strattonin stabilisaattori.

Bensaa laitan tankin täyteen tai sitten en.

Löysin tossa tallilta vanhaa pensaa jerrykannullisen. Jotakuinkin puoltoista vuotta vanhaa. Piruuttaan kokeilin kun ei kuulemma toimi nykypensat.
Ja paskat. Valutin oman tankin tyhjäks, sit noi vanhat litkut tankkiin ja mopo tulille. Ei varmaan toiminu kun parinkympin lenkin ajoin. Saatto tietenkin olla kaasarissakin pensaa sen verran
wink.gif

Kaikenlaista propagandaa.
biggrin.gif

Bensaa laitan tankin täyteen tai sitten en.

Löysin tossa tallilta vanhaa pensaa jerrykannullisen. Jotakuinkin puoltoista vuotta vanhaa. Piruuttaan kokeilin kun ei kuulemma toimi nykypensat.
Ja paskat. Valutin oman tankin tyhjäks, sit noi vanhat litkut tankkiin ja mopo tulille. Ei varmaan toiminu kun parinkympin lenkin ajoin. Saatto tietenkin olla kaasarissakin pensaa sen verran
wink.gif

Kaikenlaista propagandaa.
biggrin.gif
Jos sillon osattiin vielä tehdä bensaa
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mene ja tiedä. Näin vaan väitetään...

Aina on mun paska(ja nyt puhutaan moposta) lähtenyt käyntiin ilman stabilointeja. Tankki täyteen ja masinolia sekaan.
ja masinoli ei oo mikään lisäaine vai??? On.
Mutta ei liene varsinaista stabilointiainetta?? Ei??
kysymys tais olla: Mitä laittaa tankkiin muuta kun bensaa...  
eek.gif
Kommentoinkin sun juttuun, kun mainostit stabilointiaineen laittoa tankkiin ja "katotaan kenen paskat lähtee käyntiin keväällä"

ja masinoli ei oo mikään lisäaine vai??? On.
Mutta ei liene varsinaista stabilointiainetta?? Ei??
kysymys tais olla: Mitä laittaa tankkiin muuta kun bensaa...
eek.gif
Kommentoinkin sun juttuun, kun mainostit stabilointiaineen laittoa tankkiin ja "katotaan kenen paskat lähtee käyntiin keväällä"
Ok. No, mun paska ei lähde ainakaan
biggrin.gif

Back