Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, ehdottomasti myyn sulle puolet kun kerran noin lähellä asustelet!Laita vaan sitä Motoxin tököttiä bensan sekaan. Starttaa sitten keväällä ehkä paremmin... Ja ei kai toi 13€ niin hirveän kallis ole, laita vaan puolet siitä pullosta tankkiis ja myy mulle sitten puolet tänne kankaanpäähän.
JK
Aika kallista jos pitää puoli litraa tota motoxin tököttiä laittaa... Mitäs tankki on iso... Ehkä 20 litraa? Silkolenen PRO-FST on hyvää, ja sitä laitetaan joko 1:100 tai 2:100:n riippuen kohteesta. Joten mun laskupäällä tekis 2dl/20L? Ja litra maksaa n. 15€.Laita vaan sitä Motoxin tököttiä bensan sekaan. Starttaa sitten keväällä ehkä paremmin... Ja ei kai toi 13€ niin hirveän kallis ole, laita vaan puolet siitä pullosta tankkiis ja myy mulle sitten puolet tänne kankaanpäähän.
JK
ja masinoli ei oo mikään lisäaine vai??? On.Aina on mun paska(ja nyt puhutaan moposta) lähtenyt käyntiin ilman stabilointeja. Tankki täyteen ja masinolia sekaan.
Mutta ei liene varsinaista stabilointiainetta?? Ei??ja masinoli ei oo mikään lisäaine vai??? On.Aina on mun paska(ja nyt puhutaan moposta) lähtenyt käyntiin ilman stabilointeja. Tankki täyteen ja masinolia sekaan.
kysymys tais olla: Mitä laittaa tankkiin muuta kun bensaa...Mutta ei liene varsinaista stabilointiainetta?? Ei??ja masinoli ei oo mikään lisäaine vai??? On.Aina on mun paska(ja nyt puhutaan moposta) lähtenyt käyntiin ilman stabilointeja. Tankki täyteen ja masinolia sekaan.
Jos sillon osattiin vielä tehdä bensaaBensaa laitan tankin täyteen tai sitten en.
Löysin tossa tallilta vanhaa pensaa jerrykannullisen. Jotakuinkin puoltoista vuotta vanhaa. Piruuttaan kokeilin kun ei kuulemma toimi nykypensat.
Ja paskat. Valutin oman tankin tyhjäks, sit noi vanhat litkut tankkiin ja mopo tulille. Ei varmaan toiminu kun parinkympin lenkin ajoin. Saatto tietenkin olla kaasarissakin pensaa sen verran![]()
Kaikenlaista propagandaa.![]()
Kommentoinkin sun juttuun, kun mainostit stabilointiaineen laittoa tankkiin ja "katotaan kenen paskat lähtee käyntiin keväällä"kysymys tais olla: Mitä laittaa tankkiin muuta kun bensaa...Mutta ei liene varsinaista stabilointiainetta?? Ei??ja masinoli ei oo mikään lisäaine vai??? On.Aina on mun paska(ja nyt puhutaan moposta) lähtenyt käyntiin ilman stabilointeja. Tankki täyteen ja masinolia sekaan.![]()
Ok. No, mun paska ei lähde ainakaanKommentoinkin sun juttuun, kun mainostit stabilointiaineen laittoa tankkiin ja "katotaan kenen paskat lähtee käyntiin keväällä"kysymys tais olla: Mitä laittaa tankkiin muuta kun bensaa...Mutta ei liene varsinaista stabilointiainetta?? Ei??ja masinoli ei oo mikään lisäaine vai??? On.Aina on mun paska(ja nyt puhutaan moposta) lähtenyt käyntiin ilman stabilointeja. Tankki täyteen ja masinolia sekaan.![]()