Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä joku myy 748ia ja voisi ottaa Monsterin vaihdossaMulla nyt pari kolme liipasimella, sais vaan Monstan myytyä...
(winkki: vieläkin löytyy myyntipalstalta, hinnasta voidaan puhua...)
Jaha.Välityksien kanssa pelaamalla saat tuosta moposta kaikkein helpoiten irti sekä taloudellisesti että tehokkaasti. Tauloudellisuutta tulee kun pienennät takaratasta 38 --> 36 piikkiseen niin huiput nousee, mutta esim. motarinopeudessa kierrokset laskee inhimillisemmälle tasolla ja sitä myöden myös kulutus laskee. Parhaillaan pääsin tuolla 4.8 l / 100 km kulutukseen. Ja jos radalle haluat niin kierrokset ylös! Tuo kone tykkää siitä kun sitä ajetaan 8000 - 11 000 rpm välissä.
Kuivakytkin onkin sitten mielenkiintoinen... Jos aiot pitää kiinteän ja suljetun kytkinkopan niin välillä kannattaa ottaa se koppa irti, laittaa mopo käyntiin ja puhaltaa paineilmaa kytkinlevyjen väliin sekä samalla painella kytkinvipua. Näin saat levyjen väliin jääneen pölyn pois, jota sinne kertyy kohtuu paljon! Yksi on tietysti että ostat / teet alareunasta tuuletetun kytkinkopan.
Tuota noin. Tarkkoittaako tuo sitä, että toimivuuden varmistamiseksi olisi aiheellista hankkia Ducati Performancen avoin kytkinkoppa tms ?Kuivakytkin onkin sitten mielenkiintoinen... Jos aiot pitää kiinteän ja suljetun kytkinkopan niin välillä kannattaa ottaa se koppa irti, laittaa mopo käyntiin ja puhaltaa paineilmaa kytkinlevyjen väliin sekä samalla painella kytkinvipua. Näin saat levyjen väliin jääneen pölyn pois, jota sinne kertyy kohtuu paljon! Yksi on tietysti että ostat / teet alareunasta tuuletetun kytkinkopan.
Kytkin toimii tiiviillä kopallakin mutta se täytyy putsata esim. 5000 km välein/huollossa paineilmalla. Avonaisella/tuuletetulla kopalla tätä operaatiota ei tarvitse tehdä. Lisäksi jos umpikopassa kytkinpöly pääsee (putsaamaton levypaketti) jostain syystä kostumaan, se tekee kuulemma pahaa jälkeä levyille. Viisaammat vahvistakaa/tyrmätkää tää huhu.Tuota noin. Tarkkoittaako tuo sitä, että toimivuuden varmistamiseksi olisi aiheellista hankkia Ducati Performancen avoin kytkinkoppa tms ?![]()
Vaivautuisitko valistamaan kokemattomampaa...
- Ei nyt 748:in, mutta kuitenkin.
Tuota.. mitkäs Pirellit ne "saippuat" eli ensiasennusrenkulat on?Ensiasennusrenkaat... Vaihda pois vielä kun voit! Ne Pirellit on ihan kauheet! Aivan hirveät saippuat!
Osta vaikka BT010:t ja sitten KUN sulle suositellaan mitä ihmeellisimpiä rengaskokoja niin unohda ne ja pysy seuraavissa: 120/70/17 & 180/55/17. Leveämpi takanen... no siistimmän näköinen, mutta kankeampi kääntymään. Matalaprofiilisempi etunen... no onko siinä hyvää? Mutta korkeampiprifiilisemmalla mopo heittääntyy paremmin kaarteeseen ja reunassa riittää kallistusvaraa. Ei ainakaan ole etunen joka alta karkaisi radalla!