• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mitä mieltä Ninjoista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Sellasta kyselisin, että mitä mieltä olette noista Kawasakin Ninjoista, kun on ollu mielessä ostaa joku vähän pienempi ninja esim. 600 kuutioinen niin mitä mieltä ootte niistä?
Kokemuksia ja mielpiteitä?!
Kiitos jo etukäteen!
smile.gif

Ninjat on huippuja mutta älä laita kuus satkua, tulee vaan kalliiksi vaihtaa isompaan. Ite oon ajellu 4 kesää 750 zxr:llä, on superbike kit:iä, tehoputki ja uudelleen välitetty laatikko. mukava pyörä ajaa, kawan heikko puoli venttiileissä, yhesti on uusittu. pyörän väri on koko vihreä ja vaikutan Oulussa.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">...mutta älä laita kuus satkua, tulee vaan kalliiksi vaihtaa isompaan[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Ihan mielenkiinnosta, mitä tarkoitit tuolla? Tottakai sitä rahaa joutuu väliin laittamaan ja "kalliiksi" tuleminenhan on ihan omasta lompakon paksuudesta kiinni
biggrin.gif
Tuleeko se sitten jotenkin halvemmaksi vaihtaa 750 cc esim. 900 cc:seen jos ei jopa 1200 cc Ninjaan?

joopa joo...
mietin ite että onko 750 sopiva alotus pyöräksi ja eka kesän lopusa tekimieli vaihtaa isompaan ninjaan.
sneaky2.gif

Ninja olisi hieno pyörä.. mutta työn puolesta ajelen aika pitkiä matkoja ja silloin tällöin pitää olla tavaratilaakin ja Ninjoihin ei vissiin kunnon laukkusarjaa kiinni saadakkaa.. tiedän, Ninja ei ole Touring pyörä...

Hienoja pyöriä jos lujaa tahtoo ajaa
biggrin.gif
.
Kaupunki ajo ehkä vähä hankalaa
confused.gif
.

No ninjat on parhaita!!=) Mulla on zx-6r -01 ja ei kyllä o mitään valittaminsta. Pitkätkin reissut sujuvat joten kuten, sillä on mukava ajaa lujaa ja kyllä kaupunki ajo sujuu ilman mitään häiriöitä.
Aivan mainio pyöra!!
smile.gif

Kyllähän ne Ninjat aikamoisia päänkääntäjiä on, ja perhanan pirteitäkin! Kyllä sellaisella kehtais ajella, tiedä vaikka sitten joskus tulevaisuudessa laittaisi sellaisen.

Itse vaihtaisin mielelläni Ninjaan, mutta tuppaa olemaan tuo matkatavara ongelma... eli kovat laukut pitäisi saada kiinni ja käsittääkseni Ninjaan tuo mahdotonta...

12R on hemmetin hieno pyörä!!

Kyllähän tuollainen 600 kuutioinen riittää aivan mainiosti, eihän isommasta päästä kannata ikinä aloittaa, kuitenkin kun vaihtaa niin aina vaihtaa saman kokoiseen/isompaan...

Muutenkin tuossa on jo sen verran tehoa ettei jää jalkoihin seurassa kuin seurassa...

Hemmetin tyylikkäitä pyöriä, mutta osta ihmeessä ekaksi sellainen, mistä tykkäät. Kyllä sen seuraava huolii mielellään. Kevyt pyörä on kevyt käsitellä, 1200 painaa jo jonkin verran enemmän ja se voi jo olla hiukka hankala kaupungissa.

Oletko itse iso vai pieni? Omalla koollakin on selvä vaikutus siihen, mikä on kiva. Tuo Tuutti on tällaiselle ylipainoiselle papparaiselle mopo, mutta jollekin kevyelle miehelle se on aika rohjake.
wink.gif

Tuutista turbo ja kuskista urpo?
music.gif

Ninjat on mun mielestä todella näyttäviä ja mielikuva on tosi sporttinen. Olen itse hankkimassa ensi keväänä uutta pyörää, suzuki vanhus saa väistyä - se on mulle iso investointi, joten se pitää harkita tarkkaan
biggrin.gif

mielenkiinnon kohteet on vaihdelleet lähes viikottain, pitkään mä haaveilin bandit 1200s:stä, mutta luettuani bike-lehden, jossa on 600:set vertailussa kävin kattelemassa zx6r:ää. Kerrassaan hieno ja laadukkaan oloinen peli, uutta ei ollut koeajettavissa (bw-vantaa), mutta kävin 37t ajetulla 90 mallilla kokeilemassa. Siinä on 98hp? kun uudessa on 113hp?

AIvan mahtava ajettava, menee kuin juna ja kiihtyy *riittävästi*, tuskin tarvitsee kulkupuolta hävetä missään seurassa
wink.gif
ja se mistä pidin oli kevyen pyörän käsittelyn vaivattomuus ja helppous.

EN ole näitä uudehkoja keskiluokan sportteja aiemmin ajanutkaan, mutta kyllä yllätti positiivisesti.

Minä ainakin kirjoitan säästöpossun kylkeen zx6r
inlove.gif

Ainahan ninjoissa on noita tavaratilaongelmia ollut. Joskus oli zetorissa (zzr1100) kankaiset sivulaukut, mutta se oli aika haettu ratkaisu. Ysiärrän ja kaksitoistasen kanssa en ole käyttänyt kuin totebagia. Tavarathan siellä on sekaisin, mutta sen saa jonkinlaiseen oortnunkiin takamatkustajan paikalle tai tarvittaessa vähän taemmaksikin. Sitten on tietysti tankkilaukku ja tarvittaessa tavaraputki pyörän vasemmalle kyljelle.
Tavarankuljetusongelmat Ninja korvaa sitten ajettavuudellaan.
Suosittelen

062802moto_prv.gif

ninjahan on aika laaja käsite kawasakin mallistossa.
yleensä sporttisia, motarimenijöitä, jotkut radallekin kovia kisapelejä...
ensimmäinen ninjaksi kutsuttu oli gpz900r vm.1984 alkaen...
sen jälkeen erilaisille markkina-alueille ja myyntitarkoituksiin on ninjoiksi kutsuttu monia kawasakeja.
rx1000, räksä,,,
zx10, kypä,,,
zzr1100, zetori,,,
zzr600, pikkuzetori,,,
gpz500-600...
gpx500-600
gpx750...
gpz750...
zx6r
zx9r
zx12r
joitakin mainitakseni...

Sellasta kyselisin, että mitä mieltä olette noista Kawasakin Ninjoista, kun on ollu mielessä ostaa joku vähän pienempi ninja esim. 600 kuutioinen niin mitä mieltä ootte niistä?
Kokemuksia ja mielpiteitä?!
Kiitos jo etukäteen!  
smile_org.gif
Osta C-mallin 04-05 Zx 10 R se on oikea ninja aloittelijalle ja kuulemma vielä vähän kokeneemmallekkin
biggrin.gif
No tätä mallia en kyllä aloittelijalle suosittele millään mittarilla
tounge.gif

Wau... Eihän tämänkään ketjun ensimmäinen aloitus vuosi ole kuin 8 vuoden takainen... Taitaa olla omanlaisensa ennätys ketjun noston saralla.
Eikähän alkuperäinen ostaja ole jo kawansa hankkinut
biggrin.gif

Back