Mitä mieltä olet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kava10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lähestytäänpä asiaa toisestakin näkökulmasta:
Meillä oli kanssa joskus vanhempien kanssa keskustelua asiasta, että mihin niitä kaikkia hevosvoimia tarvitsee, eikös se maksa paljon plaa plaa..

Vanhempien mielipide ei omien rahojen sijoittamiseen vaikuttanut, joten kilonen alle
cool.gif

Isä ymmärsi kummasti pyörän tarpeen, kun kävi itse ajamassa ja palasi hymy korvissa kotiin
biggrin.gif

Neljä vuotiaasta lähtien on tullut ajeltua kaiken laisilla enemmän tai vähemmän kulkevilla peleillä. Tuo 20v on siinä mielessä hyvä ikä, että siihen mennessä on hyvinkin ehtinyt kovimmat (tyhmimmät) temput liikenteessä tekemään. Ainakin minä kerkesin..

Tuo 20v on siinä mielessä hyvä ikä, että siihen mennessä on hyvinkin ehtinyt kovimmat (tyhmimmät) temput liikenteessä tekemään. Ainakin minä kerkesin..
Uskallan tästä olla hieman eri mieltä! 20-vuotiaana tietysti tuntuu että jo kaikki on nähty ja koettu mutta kun sitä ikää tulee hieman lisää niin jotkut saattavat huomata kuinka vähän itseasiassa on tiennytkään ja ehdottomat totuudet ovat muuttuneet joksikin muiksi. No siperia opettaa joitakin.

Itseltä kuoli saman vuoden aikana kaksi baltiarallaa 20 vuotiasta samassa joukkueessa junnuina lätkää pelannutta tuttua saman vuoden aikana liikenneonnettomuudessa. Toisen autoon törmäsi itsarin tehnyt humalainen ja toinen teki U-käännöksen levikkeeltä 100:sta ajavan rekan eteen.

Ainakin luotattamusta teidän välillä taitaa löytyä ja jos uskot että, poikasi oikeankäden ja aivokopan välinen sopimus pitää niin en pitäisi sitä sen vaarallisempana kuin piikillä ajoa.

En mä kyllä yhtään tajua. Ostat itsellesi ZZR 1400:n. Siinä samassahan sä todellakin vaihdat sen kympin vähän sopivampaan vehkeeseen pojalle. Vai onko kyseessä joku näytönpaikka. Meillä on fillarit viimesen päälle.
Ei ole kysymys tästä. Ne, jotka mut tuntee, tietävät. Olen vanha kaveri, ja haluan tuoda tänne sellaisia asioita keskusteluun, että mikä sopii kenellekin. Sinä saat tekemällä töitä jonain päivänä ihanteesi pyörän. Haluan kannustaa Sinua.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Mulla on onneksi tänäpäivänä se pyörä josta olen pitkään unelmoinut. Ei ole mun eka pyörä. Olen ostanut aiemmin niitä mihin rahaa on ollut. Nyt on ensimmäinen mistä olen haaveillut. Kilosiakin olen kokeillut ja tiedän todellakin mihin ne pystyy.

Itse kävin viime vuonna kokeilemassa moisen pelin, tosi hyvä ja ketterä ei yllätä alakierroksilla... mutta kun on jengat siellä 8000 tonnin paremmalla puolella niin on piru irti
tounge.gif
tuli ainakin mun mielestä todettua et on ohjausiskari tarpeen todellakin kun laski keula maahan...
omg.gif
hyvä valinta pojalles jos pysyy järki päässä
bowdown.gif

Se siitä sitten. Lopputulos on se, että järkeviä keskusteluja kuultuani ja juniorin äidin peesaamana käytiin eilen varaamassa 6R kaverille.

Toivottavasti harjoittelu tekee mestarin ja juniori voi niin halutessaan vuoden päästä siirtyä 10R:n puikkoihin. Samalla itse voinkin sitten siirtyä matkasohvalla ajeluun.

Tämän jälkeen, kun asia on hoidettu, kava6 voikin sitten alkaa itse osallistua ORG!:n keskustelupalstoilla kyselemään mp-asioista ja kertomaan kokemuksiaan.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back