• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mitä on rikki?

No laturin puoleinen koneenposkihan siinä on kuvassa, ja kyllä siellä öljyä kuuluisi olla  
talktohand.gif
Ei muuta ku uutta koneenposkea hankkimaan tai hitsiä vanhalle.

voisin yhtyä edelliseen puhujaan jos hän olisi kauniinpaa sukupuolta
biggrin.gif

mutta oisin kuitenkin uuden poskipalan kannalla
baaa.gif

No laturin puoleinen koneenposkihan siinä on kuvassa, ja kyllä siellä öljyä kuuluisi olla
talktohand.gif
no kyllä siihen vähän muutakin tarttee kun ton koneen posken...
alotetaan edestä:etulokari,vasen etuvilkku, koneenposki,stonga, kytkinkahva,peili, kytkinvipu, jalkatappi eteen ja taakse, tankki, takakate, duckatail. olikohan siinä kaikki.

talktohand.gif
alotetaan edestä:etulokari,vasen etuvilkku, koneenposki,stonga, kytkinkahva,peili, kytkinvipu, jalkatappi eteen ja taakse, tankki, takakate, duckatail. olikohan siinä kaikki.
Sulla ei kans kestä mikään...
biggrin.gif

talktohand.gif
Sulla ei kans kestä mikään...
biggrin.gif
ei ni... no tää oli ensimmäinen oma moka mikä mulle on koskaan sattunu vaikka oon aina ajanu mopolla,piikillä ja isommalla mopolla.
toivottavasti toi menee lunariin. jos menee niin harkitsen vakavasti jättäväni kawan. on meinaan husqvarnan sm610 kiikarissa

Toi moottorinposki maksaa 200e. Mitähän tankki maksaa? Kaippa tosta pystyy muut arvioimaan.

Paljonkohan osat pitäs maksaa suhteessä pyörän arvoon, jotta lunastus tapahtuu?

Kerro sitte kuinka kävi.

Missä se kasko oli häh
tounge.gif

10000 x
pftroest.gif
.........................
buttrock.gif
on mulla kasko... onneks
Ja taas vakuutusmaksut nousee ku joku törppö ei oo viitiny harjotella miten mopolla sladitellaan. Eiks ne omat mokat pitäny kustantaa ITE?!?!?!?!?

wink.gif
no mitä vittua mä kaskolla tekisin jos mä kustantaisin omat mokat ite? korjaa jos olen väärässä. käsittääkseni kasko on juuri omia mokia varten

Eikös niitä vakuutuksia juuri tuon takia maksetakkin. Mikähän muu idea niissä voisi olla. Tietysti jos haluaa vain pelkästään tukea vakuutusyhtiöitä  
tounge.gif
.

Ei muuta kuin korvaus yhtiöltä excalibur22

Missä  se  kasko oli  häh  
tounge.gif

10000 x  
pftroest.gif
.........................
buttrock.gif
on mulla kasko... onneks
Ja taas vakuutusmaksut nousee ku joku törppö ei oo viitiny harjotella miten mopolla sladitellaan. Eiks ne omat mokat pitäny kustantaa ITE?!?!?!?!?

wink.gif
no mitä vittua mä kaskolla tekisin jos mä kustantaisin omat mokat ite? korjaa jos olen väärässä. käsittääkseni kasko on juuri omia mokia varten
Johan on muuttunu ääni kellossa..Muistelen vaan motoristi keuli ympäri Pihlajistossa topiccia..Et tainnukaan olla niin vetomies,kun vielä viime kuussa,jostain kumman syystä tuntuu,että tais vahinko sattua just oikealle kaverille
biggrin.gif
.
Henkilövahinkojahan ei vissiin ihmeemmin tullu,koska ne on aina ikäviä..
Eli saitko nyt omasta mielestä sitä mitä tilasit..?
Nyt ois varmaan kiva olla sairaalassa ja jengi jeesustelisi täällä kilpaa,kannattais varmaan vähän miettiä,että ei tiedä milloin sattuu omalle kohdalle.Ettet luule että pidän itseäni täydellisenä kuskina,kerron sen,että tiedostan vahingon olevan lähempänä,kuin luullaan..Vahinko voi käydä tänään tai vasta ensi ajokaudella,ehkä jopa myöhemmin..
Nyt varmaan voisi aloittaa saarnan vakuutusmaksut nousee ym. mutta en viitsi alentua moiseen,koska voin olla vakuutusmaksujen korottaja päivänä minä hyvänsä.

Mulla olisi ylimääräisenä orkkis vilkut, jalkatapit, peilit ja hopeinen etu maski. Osat käyttämättömiä.

Mulla olisi ylimääräisenä orkkis vilkut, jalkatapit, peilit ja hopeinen etu maski. Osat käyttämättömiä.
no enpä mä niillä mitään tee ku kerran vakuutukseen menee

Exalibur. Otan osaa suruusi, järjestä itsellesi uusi pyörä, älä murehdi mennyttä kalua. Vakuutusyhtiö hoitaa homman. Ainut ongelma tässä nyt on se, että ajokautta, kauniita ilmoja, on jäljellä ja Sinunkin varmaan tekisi mieli ajella. Minä hoidin aikanaan tän tilanteen oman mp-kauppiaani kanssa niin, että ne hoiti nää vakuutusjutut 2 päivässä. Ja sain uuden pyörän alle. Ne mp-kauppiaat löytää pyörän aika äkkiä. Ja sitten mennään taas
062802moto_prv.gif

Exalibur. Otan osaa suruusi, järjestä itsellesi uusi pyörä, älä murehdi mennyttä kalua. Vakuutusyhtiö hoitaa homman. Ainut ongelma tässä nyt on se, että ajokautta, kauniita ilmoja, on jäljellä ja Sinunkin varmaan tekisi mieli ajella. Minä hoidin aikanaan tän tilanteen oman mp-kauppiaani kanssa niin, että ne hoiti nää vakuutusjutut 2 päivässä. Ja sain uuden pyörän alle. Ne mp-kauppiaat löytää pyörän aika äkkiä. Ja sitten mennään taas
062802moto_prv.gif
tälle kaudelle en enää pyörää ole hankkimassa! nyt alkaa pähkäileminen mikä pyörä seuraavaksi. smotot on alkanu kiinnostaa aika paljon. husqvarna sm610 tai suzuki drz400sm on aika vahvoilla ensi kauden pyöräksi

062802moto_prv.gif
tälle kaudelle en enää pyörää ole hankkimassa! nyt alkaa pähkäileminen mikä pyörä seuraavaksi. smotot on alkanu kiinnostaa aika paljon. husqvarna sm610 tai suzuki drz400sm on aika vahvoilla ensi kauden pyöräksi
Mene tunteittesi mukana, valitse seuraava pyörä niin, että saat sen, mikä on just it. Olet excalibur22 aivan oikeessa. Mp-harrastus on sitä, että, jos oma kiva kaveri petti, valitaan uusi merkki, niin tein minäkin. Ja sitten palasin kavaan. Välillä mulla oli Aprilia Mille.

must tuntuu et mä oon pettäny kawan... nyt ku oon lukenu noita supermoto threadejä niin must tuntuu et se olis se mun juttu. maanantaina meen kyllä koeajamaan jonkun smoton. valitettavasti näyttää siltä että seuraan kalpan jalanjälkiä ja siirryn smotoihin. mutta kyllä näitä ajokausia on vielä jäljellä, ehkä vielä joskus siirryn takaisin kawan puikkoihin. nyt täytyy vain kokeilla eri vaihtoehtoja

Back