• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mitä on rikki?

Ei välttämättä mene lunariin, ellei tankki ole aivan sikakallis.
Summan pitäis kai kuitenkin nousta jonnekin 4000eur tasolle?
Esim. koneenposki on kai jotain 250e. En ole ihan varma kun mä kyselin silloin -04 toukokuussa oikean kyljen hintoja...

Ja jos ei mene (heti suosiolla) niin tarkastuta sitten runko ja varsinkin keula osumien varalta. Keulakolmiot tai muut osat vääntyy helposti vaikka putket olisikin ihan ok, tanko vääntää niitä kun osuu maahan.

Mun kaato oli vähän pehmeämpi (eturengas lähti alta): mm. etulokari, tankki ja takakate ei ottaneet osumaa... Meni uusiksi karkeasti ottaen tanko+oik. tankopaino, peili, tangon riserit, oikean posken ruskeat osat ja slipari repesi. Niin ja se syylärin sivupala ja alakate otti osumaa, niille laskettiin vähän paklaus+maalaustyötä kun olivät vaan naarmuilla.

Kannatti jäädä itse pyörän alle
biggrin.gif
Jalka taisi olla koko liu'un ajan mopon alla niin se taisi säästää aika paljon, mm. tankin.
Mopo jäi ajokuntoiseksi, ajoin sillä melkein 400km kotiin kaadon jälkeen. Oli muuten vähän tuskainen reissu.

Noista osista tuli niin vähän hintaa että otin lopulta kertakorvauksena rahaa ja korjasin itte. Hädintuskin kannatti edes kaskosta ottaa.
Ei vaan kiinnostanut jättää silloin mopoa koko kesäksi korjaamolle. Ne olis ensin purkaneet mopon, sitten vasta katsoneet mitä tartee uusia, sitten tilataan ja odotetaan...
Hoidin sitten koko homman ilman liikettä suoraan vakuutustarkastajan kanssa. Osien hinnat pyysin itse suoraan Sumekolta.

Missä se kasko oli häh
tounge.gif

10000 x
pftroest.gif
.........................
buttrock.gif
on mulla kasko... onneks
Ja taas vakuutusmaksut nousee ku joku törppö ei oo viitiny harjotella miten mopolla sladitellaan. Eiks ne omat mokat pitäny kustantaa ITE?!?!?!?!?

wink.gif
no mitä vittua mä kaskolla tekisin jos mä kustantaisin omat mokat ite? korjaa jos olen väärässä. käsittääkseni kasko on juuri omia mokia varten
Johan on muuttunu ääni kellossa..Muistelen vaan motoristi keuli ympäri Pihlajistossa topiccia..Et tainnukaan olla niin vetomies,kun vielä viime kuussa,jostain kumman syystä tuntuu,että tais vahinko sattua just oikealle kaverille
biggrin.gif
.
Henkilövahinkojahan ei vissiin ihmeemmin tullu,koska ne on aina ikäviä..
Eli saitko nyt omasta mielestä sitä mitä tilasit..?
Nyt ois varmaan kiva olla sairaalassa ja jengi jeesustelisi täällä kilpaa,kannattais varmaan vähän miettiä,että ei tiedä milloin sattuu omalle kohdalle.Ettet luule että pidän itseäni täydellisenä kuskina,kerron sen,että tiedostan vahingon olevan lähempänä,kuin luullaan..Vahinko voi käydä tänään tai vasta ensi ajokaudella,ehkä jopa myöhemmin..
Nyt varmaan voisi aloittaa saarnan vakuutusmaksut nousee ym. mutta en viitsi alentua moiseen,koska voin olla vakuutusmaksujen korottaja päivänä minä hyvänsä.
Näin on!!!

Mitäs tollasesta Kawasta voi mennä paskaksi jos koneen oikean puoleiset posket saa osumaa? Siis ,että mitäs siellä poskien takana piileskelee ja onko ne arkojakin osia? Vai saattaako selvitä poskien vaidolla? Avk:lla on meinaan tommonen z750 missä kuvailemani vaurio. Mites ton Excaliburin kawan kanssa kävi? Menikö lunnaiksi?

Mitäs tollasesta Kawasta voi mennä paskaksi jos koneen oikean puoleiset posket saa osumaa? Siis ,että mitäs siellä poskien takana piileskelee ja onko ne arkojakin osia? Vai saattaako selvitä poskien vaidolla? Avk:lla on meinaan tommonen z750 missä kuvailemani vaurio. Mites ton Excaliburin kawan kanssa kävi? Menikö lunnaiksi?
tarkastaja sano toissapäivänä että on siinä ja siinä että kannattaako korjata! sano myös että kyllä sen halutessaan voi lunariin laittaa. tänään pitäis tulla lisää infoa asiasta.
joku tossa kyseli että mitä tankki maksaa... 1000€ elämä on

eikös siellä oikeen puolen kopan alla oo vaihtesto

Sanoisin, että tuon vasemman kopan takana zetassa on laturi ja syttypuolen tavaraa. Vaihteisto on taaempana, käytännössä eturattaan kanssa samalla linjalla.
Oikealla puolella kylkikopassa taas asuu kytkin. Avata pitää, että tietää, mitä on kannen lisäksi mennyt muussiksi. Jos on vain murtumia ja naarmuja, muttei esim. painumia sisään päin, niin silloin tuskin sisäkalut on kärsineet.

Osta nyt sitten se Huskyn 610SM, olisi kiva tietää millanen peli se oikein on...kaikkia mahdollisia testejä on netistä ja lehdistä luettu, ja kovasti se houkuttaisi ensi keväänä! Jos vain saisi vanhan pyörän muutettua €uroiksi...
wink.gif

Osta nyt sitten se Huskyn 610SM, olisi kiva tietää millanen peli se oikein on...kaikkia mahdollisia testejä on netistä ja lehdistä luettu, ja kovasti se houkuttaisi ensi keväänä! Jos vain saisi vanhan pyörän muutettua €uroiksi...
wink.gif
heh... mä voin muuttaa sen helposti euroiksi... mulla on jo kokemustakin siitä
biggrin.gif

tää on ihan kauheeta olla ilman pyörää... päässä pyörii pelkät smotot ja kyykyt,mikä pahinta... se ei lopu ennen kuon uus pyörä alla

ihan mahdotonta sanoo mikä se uus pyörä on

26.10 on tullu avk:seen myyntin mun entinen zeta
avk
sieltä ajoneuvohaku ja tulonumeroon 306328

aika ala-arvoisia kuvia ne on ottanu

Millähän helvetin reikäkameralla ne kuvat oli otettu? Luulis, että nykyään onnistuisi edes hieman paremmat kuvat.

Pistäkää kaikki oikein joukolla sinne palautetta noiden kuvien laadusta. Minä sen jo olen tehnyt.

Back