Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Uudet öljythän sinne myllyyn vissiin kannattais laittaa seisonnan ajaksi. Tuo bensiinin säilöntä-ainekkin on yhtä rahastusta. Kyllä nykybensat tuon 4-5kk säilyy muitta mutkitta. Tankin oon käyny täyttään piripintaan, ja sillä on pärjätty aina. Oli talvisäilytys sitten kylmä tai lämmin...![]()
Jos meillä olisi kaksi 1000 pyörän vertailuryhmää, joista toisessa pyörät vaan jätetään talliin talveksi tekemättä niille mitään, ja toisessa ei tehdä mitään muuta kuin ladataan akut ja käytetään fuel stabilizeria, niin keväällä mitään tekemättömien ryhmässä ilmenisi enemmän ongelmia, ja varsinkin uusien akkujen menekki olisi tässä ryhmässä selvästi suurempi.+1Uudet öljythän sinne myllyyn vissiin kannattais laittaa seisonnan ajaksi. Tuo bensiinin säilöntä-ainekkin on yhtä rahastusta. Kyllä nykybensat tuon 4-5kk säilyy muitta mutkitta. Tankin oon käyny täyttään piripintaan, ja sillä on pärjätty aina. Oli talvisäilytys sitten kylmä tai lämmin...![]()
Meikäläisen FJR käynnistyi suoraan viime talven lämpimästä tallista. Ei tarvittu mitään ylimääräistä, ei edes akkua kertaakaan ladattu!
Onko tämä mutua vai löytyykö jostain tällainen testi oikeasti? Noin tuhannesta saa jo ihan relevanttia mittaustarkkuutta aiheeseen. Onko jotain tietoa väitteen taakse...enemmän ongelmia? Paljonko oli ongelmia?Jos meillä olisi kaksi 1000 pyörän vertailuryhmää, joista toisessa pyörät vaan jätetään talliin talveksi tekemättä niille mitään, ja toisessa ei tehdä mitään muuta kuin ladataan akut ja käytetään fuel stabilizeria, niin keväällä mitään tekemättömien ryhmässä ilmenisi enemmän ongelmia, ja varsinkin uusien akkujen menekki olisi tässä ryhmässä selvästi suurempi.
Ihan vaan mutua, ja vajaan 20 vuoden omakohtainen kokemus talvisäilyttelemisestä.Onko tämä mutua vai löytyykö jostain tällainen testi oikeasti? Noin tuhannesta saa jo ihan relevanttia mittaustarkkuutta aiheeseen. Onko jotain tietoa väitteen taakse...enemmän ongelmia? Paljonko oli ongelmia?Jos meillä olisi kaksi 1000 pyörän vertailuryhmää, joista toisessa pyörät vaan jätetään talliin talveksi tekemättä niille mitään, ja toisessa ei tehdä mitään muuta kuin ladataan akut ja käytetään fuel stabilizeria, niin keväällä mitään tekemättömien ryhmässä ilmenisi enemmän ongelmia, ja varsinkin uusien akkujen menekki olisi tässä ryhmässä selvästi suurempi.
Toisaalta tuohan alkoi sanalla jos....![]()