Mitä tilalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lee

New member
Olen jankannut tästä aiheesta aikaisemminkin. Fouriin olisi tarve saada lisää jotain. Vääntöä, murinaa ja muutenkin tekee mieli uutta vempelettä. Merkkiä ei tekisi mieli vaihtaa mutta kun tuo uusi Triple on hiukan liian kallis, 16.500,-.
Ja kun tarjosivat -04 S4:stä 7500,- niin ei oikein napannut.
omg.gif

Karmea ongelma. Vaikea selittää paljonko tämä syö miestä.
confused_orig.gif

Onko kukaan nähnyt livenä uutta Tripleä? Miltä näytti käytännössä? Ainakin kuvien perusteella UPEA!

Hullu, sehän on harrikka!!! Hyvä motskari pilattu sporsterin koneella!!!
No ei vaan, käy koeajaan buelli ja speed triple ennen kuin päätät mitään. On niissä kuitenkin sen verran eroo, tehossa ja vähän muussakin. Tietysti jos amerikan tekeleen ulkonäkö miellyttää ylitse muiden, niin sitten...

PS. Mikä määkin tosta harrikasta olen sanoon, kai kuus kesää tuli kyseisillä kapistuksilla räpisteltyä.

No ei vaan, käy koeajaan buelli ja speed triple ennen kuin päätät mitään. On niissä kuitenkin sen verran eroo, tehossa ja vähän muussakin. Tietysti jos amerikan tekeleen ulkonäkö miellyttää ylitse muiden, niin sitten...

PS. Mikä määkin tosta harrikasta olen sanoon, kai kuus kesää tuli kyseisillä kapistuksilla räpisteltyä.
Ja se sporan koneushan riippuu vaan mallivalinnasta, ei mulla ainaskaan oo..

Ja se sporan koneushan riippuu vaan mallivalinnasta, ei mulla ainaskaan oo..
Niin, tiedetään...

Muuten, mikä tai kenen kone on kesäajassa? Lainausten kellonajat on ihmeellisii...

Katsotaan nyt. Talvella tuntuu saavan vain kunnon tarjouksia.
Keväällä tilanne onkin ihan toinen.
Ostaisko kylmien perusteella?
biggrin.gif

Mun kategoroinnissa menee Triple ja Buell aika samoihin.

+ Britti
+ Triumph
+ näyttää hyvältä
- on jo yksi Trumppa
- Britti

Buell:

+ Näyttäää stanan hyvältä
+ järjetön kampe
+ äijä funktio on kohdillaan mielestäni
- Harlikka

Eli kuten huomaatte, järkiperusteilla tässä ollaan ostamassa...
wink.gif

Isehän ratkaisusi kanssa elät, mä kyllä en millään muotoa näe Puuelliä mitenkään lähellekään tasavertaisena tuohon uuteen Tripleen nähden...

Mitaan aijaenergiaa, buell on tyttomopo
biggrin.gif
Varsinkin XB12
inlove.gif

(sanokaa mita sanotte, omalla, n.450 jasenen foorumilla ainoana naisena, mutta silti
tounge.gif
)

Tuli nähtyä tuokin rautakasa nyt omin silmin ja pakko myöntää että se näytti paljon paremmalta kuin mitä kuvissa aiemmin. Varsinkin nuo mitättömät muovin palat eli etu- ja alakatteet
lisäsivät pyörän ulkonäköä selvästi parempaan suuntaan.

Muutama kuvakin tuli räpsäistyä (rikkinäisellä) digiräpsyllä:

http://www.niksula.cs.hut.fi/~vnenon....to.html
ja siitä muutama kuva eteen päin.

Suosittelisin harkitsemaan tuota jos tuon tyylistä/hintaista pyörää etsii.

Back