pakoistinen
New member
Apteekista saa kohtalaisen hyviä monikäyttöisiä tulppia. Ovat toimineet itsellä oikein mallikkaasti. Semmosia joulukuusen näkösiä hyvin pehmeestä kumista valettuja. Helpot laittaa korviin ja pieni rasia mukana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oliko minkä hintaiset ja mistä tilasit tai kävit ne valamassa..?Oishan tuossa noi korvien mukaan valetut tulpat.
Lyhyet tulee itsekin "vedettyä paljaalla"Kaupunkiajossa en käytä mitään. Pitemmillä matkoilla Earit korviin...
Pidempiä matkoja varten on sitten nuo "joulukuuset". Taitaa olla tyypiltään 3M:n CA9584, itsellä kuvasta poiketen siniset ja ilman narujaApteekista saa kohtalaisen hyviä monikäyttöisiä tulppia. Ovat toimineet itsellä oikein mallikkaasti. Semmosia joulukuusen näkösiä hyvin pehmeestä kumista valettuja. Helpot laittaa korviin ja pieni rasia mukana.
Mun kakkos duunipaikassa on semmoset meluisat pakkauskoneet, näiden johdosta työpaikka on tarjonnu eareita, peltoreita ja valettuja tulppia. Hyödynsin firman etuja ja kävin hakemassa omani pois, hinnasta ei pienintäkään haisua eikä jäänyt edes mieleen kyseisen tulppien valamiseen erikoistuneen firman nimi. Hyvältä vaikuttaa eniveis.oliko minkä hintaiset ja mistä tilasit tai kävit ne valamassa..?Oishan tuossa noi korvien mukaan valetut tulpat.
Mun kaverilla on kuulo heikentynyt ja on yhdistetty mottoripyöräilyyn (eikä yhtään putkiviritettyä oo ollu).Kyllä ja en väitäkkään, että kypärämelukuulovaurioisiaihmisiä ei olisi ja siksi kysyin, että tunteeko/tietääkö kukaan sellaista.? Ainoat melusta kuulovaurion saaneet ketä minä tunnen on paperitehtaalla aikanaan työskennelleet vanhat jäärät (en käytä suojaimia/ei ollut valvomoita) jotka tosiaan olivat siinä +85dB sen 8h/pv.niin tai näin, mutta varmasti ymmärsit mitä hain takaa
Schuberth....