Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tokkopa kannattaa koko mopoa purkaa... josOmassa tallissa oli semmone nosturi katossa niin ei muuta ku mopo alle, tankit, katteet ja ilmanputsari pois ja rungon "ram-air aukoista" köysi läpi ja ilmaan. Varmaan hoituu myös laittamalla tunkki öljypohjan alle ja nostaa sieltä? Vähän puupalikoita alle ja joutuu ehkä pakoputkeakin irroittamaan.
Biltemassa etupään huoltopukki muistaakseni alle 20€.
Siis siitä uskaltaa nostaa???Katteet pois, lauta etukäyrien alle ja tunkilla ylös. Toimii ainakin Busassa.
Jos tarkoitit etukäyrillä pakosarjaa/pakoputkia? niin ei tarvi katteita mihkään ottaa. Mulla ainakin näkyy nuo putket sieltä reijästä mikä siellä katteissa alla on. Siihen sit lauta ja tunkilla ylös. Tosin putki on yoshin koko ränni jos sillä mitään väliä on. Eipä ole ainakaan tähän mennessä tullu lommoa/jälkiä putkiin, ja on jo monesti nosteltu ylös siitä.Katteet pois, lauta etukäyrien alle ja tunkilla ylös. Toimii ainakin Busassa.
"Kantavuus 450kg"http://kauppa.savenmaa.fi/filemanager/productpics/9240picture2Upload.jpg
49eugenia
Ja tämän avullahan saa iskarit tiputettua pois jos sellainen tarve joskus tulee.![]()
http://kauppa.savenmaa.fi/Publish....90-copy
tossahan ei mitään riskiä ole, maailma on kauniinpi paikka jos kaatuu..![]()
Pullopunkilla etuputken alta ylös - jännittävää sekä haastavaa. Työturvallisuuden vuoksi ja vaurioiden minimoimiseksi pätkä hirttä + aski Volvon etujarrupaloja pöngäksi.
ai tekikö tämä kysymys sut surulliseksYleensäkin surullista, että joutuu foorumilta kysymään, että miten saa etupään ilmaan.
Jos takapää on jo pukilla, niin etupään saa ylös vaikka kaksin nostamalla ja pinoaa kummankin putkenpään alle 2x4sia niin, että renkaan saa pois.