Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oppirahojaoppirahoja..
Koita istualtaan, se on helpompaaoppirahojaoppirahoja..![]()
Tuonpa takia en minäkään viitsi keulimista kokeilla.. sattuu ja maksaa liikaa. ts. nössö.![]()
Mie olen niihin yhteys keräyksiin osallistunut tänäkin vuonna jo yli 1kilo eurolla ja viime kasko vahinko vuodelta 1999Provon puolelle menee...
Miksi sillä pitää keulia? Varsinkin jos tuo ei sitä kovin halukkaasti halua tehdä? Ostakaa "yksipyöräinen" sirkuspolkupyörä, jos haluatte temppuilla. Tulee vielä pirun paljon halvemmaksi korjailla noita kaatuilun jälkeen. AI NIIN!Vakuutushan (eli kaikki me muut)maksaakin nuo harjoittelunne! Hienoa!![]()
Minulla ei ole yhtään mitään keulimista tai mopolla temppuilua vastaan, mutta varmaan maksatte omat harjoitteluvahinkonne ihan itse? (ai ette vai?)
No eihän toi ämpäri mitään... *kliks*HUH-HUH!On se helppoa kun osaa.
Katselin sitä videolistaa hieman eteenpäin ja siellä otti silmään melko hurjia kuskeja klik
Kolme tyyppiä pikkusessa puulaatikossa ilman kypäriä seinää pitkin. Yks niist tais olla nainen (?) Riskaapelin näköstä muodostelma-ajoa..![]()
Selitätkö hidastettuna, jotta tämmönen dementikkokin ymmärtää? Mikä tuossa piti olla provo-osa?Mie olen niihin yhteys keräyksiin osallistunut tänäkin vuonna jo yli 1kilo eurolla ja viime kasko vahinko vuodelta 1999Provon puolelle menee...
Miksi sillä pitää keulia? Varsinkin jos tuo ei sitä kovin halukkaasti halua tehdä? Ostakaa "yksipyöräinen" sirkuspolkupyörä, jos haluatte temppuilla. Tulee vielä pirun paljon halvemmaksi korjailla noita kaatuilun jälkeen. AI NIIN!Vakuutushan (eli kaikki me muut)maksaakin nuo harjoittelunne! Hienoa!![]()
Minulla ei ole yhtään mitään keulimista tai mopolla temppuilua vastaan, mutta varmaan maksatte omat harjoitteluvahinkonne ihan itse? (ai ette vai?)![]()
![]()
Niih, ime ite![]()
(tääkin on provo)
Se oli se Niih, ime iteSelitätkö hidastettuna, jotta tämmönen dementikkokin ymmärtää? Mikä tuossa piti olla provo-osa?
Jos kerran itse olet vahinkosi maksat, niin siehän oot äijä!
**tun hullut!!!No eihän toi ämpäri mitään... *kliks*
En tiedä kenelle osoitit mutta halua on mutta uskallusta ei. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa.. Kävin eilen paikassa x katsomassa kun kolme kilvetöntä pyörää kuljettajineen kikkailivat niin vaivattoman näköisesti. Haluisin minäkin osata.sanoi:Miksi sillä pitää keulia? Varsinkin jos tuo ei sitä kovin halukkaasti halua tehdä?
Telkkarissa tuli tuossa joskus talvella katteltua jotain sirkusohjelmaa euroopasta ja siellä tuossa vastaavanlaisessa pallossa tais pyöriä neljä immeistä. Yks nainen ja kolme miestä. Ajoivat sisään aina siinä kun muut olivat jo "yläilmoissa" vauhdissa. Kyl siin heikompaa hirvitti**tun hullut!!!No eihän toi ämpäri mitään... *kliks*
Tuosta saa jo meikäläisenkin rispektit, ohhoh.![]()
Provoon voi aina vastata provollaProvon puolelle menee...
Minulla ei ole yhtään mitään keulimista tai mopolla temppuilua vastaan, mutta varmaan maksatte omat harjoitteluvahinkonne ihan itse? (ai ette vai?)
Onko joku asia, mikä ois kivaa, ja se ei sattuis tai maksais liikaa?Tuonpa takia en minäkään viitsi keulimista kokeilla.. sattuu ja maksaa liikaa. ts. nössö.![]()
Tarviiko saada olla housut jalassa?Onko joku asia, mikä ois kivaa, ja se ei sattuis tai maksais liikaa?Tuonpa takia en minäkään viitsi keulimista kokeilla.. sattuu ja maksaa liikaa. ts. nössö.![]()
Kyllä noi katteet ja pikku nippelit on taskurahoja, verrattuna siihen kun vedetään kunnon niitit ja opetellaan taas kävelemään ja käymään veskissä yksin.Provon puolelle menee...
Ei tarvii, mutta ei se keuliessakaan välttämättä ensimmäinen kerta kirpaise...Tarviiko saada olla housut jalassa?Onko joku asia, mikä ois kivaa, ja se ei sattuis tai maksais liikaa?Tuonpa takia en minäkään viitsi keulimista kokeilla.. sattuu ja maksaa liikaa. ts. nössö.![]()
![]()
sanoi:Ihan vakavissaan moottoriurheilulajeista halvin ja turvallisin lienee trial. Ja se se vasta ajotaitoa kehittääkinSuosittelen lämpimästi. Niitä trikooasuja mä en kyllä ymmärrä, mut muuten hyvä laji![]()
![]()
No kyllä tuossaki reikäpäisimmät saa sielunsa ruumiista irtaantumaan, että ei pitäis jäädä tosta turvallisuudesta kiinni. Ja halpaa harrastustahan iteki kuulutit perään(MadMan @ pari viestiä sitten) sanoi:Ihan vakavissaan moottoriurheilulajeista halvin ja turvallisin lienee trial. Ja se se vasta ajotaitoa kehittääkinSuosittelen lämpimästi. Niitä trikooasuja mä en kyllä ymmärrä, mut muuten hyvä laji![]()
![]()
Kai tuohonkin yllytykseen sitten joskus pitää mukaan lähteä? Vaikka tuo "halvin ja turvallisin" ei ehkä olekaan paras suositus...
Uskotaan, pitänee kokeilla. Ajotaitoja pitää aina tsempata, varsinkin mun...No kyllä tuossaki reikäpäisimmät saa sielunsa ruumiista irtaantumaan, että ei pitäis jäädä tosta turvallisuudesta kiinni. Ja halpaa harrastustahan iteki kuulutit perään![]()
Ja lisäksi trialia parempaa ajotaidon harjoittajaa ei olekaan.
Johan tuota Onni Suuronen kymmeniä vuosia sitten harrasti. Olikohan sillä myöhemmin poikansa kaverinaan? Joku muukin siellä pöntössä ajeli aikoinaan.HUH-HUH!On se helppoa kun osaa.
Katselin sitä videolistaa hieman eteenpäin ja siellä otti silmään melko hurjia kuskeja klik
Kolme tyyppiä pikkusessa puulaatikossa ilman kypäriä seinää pitkin. Yks niist tais olla nainen (?) Riskaapelin näköstä muodostelma-ajoa..![]()