• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Miten keulia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuulapää
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
oppirahojaoppirahoja..
buttrock.gif

Tuonpa takia en minäkään viitsi keulimista kokeilla.. sattuu ja maksaa liikaa. ts. nössö.
bawling.gif

Provon puolelle menee...

Miksi sillä pitää keulia? Varsinkin jos tuo ei sitä kovin halukkaasti halua tehdä? Ostakaa "yksipyöräinen" sirkuspolkupyörä, jos haluatte temppuilla. Tulee vielä pirun paljon halvemmaksi korjailla noita kaatuilun jälkeen. AI NIIN!
062802jumpie_prv.gif
Vakuutushan (eli kaikki me muut)maksaakin nuo harjoittelunne! Hienoa!

Minulla ei ole yhtään mitään keulimista tai mopolla temppuilua vastaan, mutta varmaan maksatte omat harjoitteluvahinkonne ihan itse? (ai ette vai?)

Provon puolelle menee...

Miksi sillä pitää keulia? Varsinkin jos tuo ei sitä kovin halukkaasti halua tehdä? Ostakaa "yksipyöräinen" sirkuspolkupyörä, jos haluatte temppuilla. Tulee vielä pirun paljon halvemmaksi korjailla noita kaatuilun jälkeen. AI NIIN!  
062802jumpie_prv.gif
Vakuutushan (eli kaikki me  muut)maksaakin nuo harjoittelunne! Hienoa!

Minulla ei ole yhtään mitään keulimista tai mopolla temppuilua vastaan, mutta varmaan maksatte omat harjoitteluvahinkonne ihan itse? (ai ette vai?)
Mie olen niihin yhteys keräyksiin osallistunut tänäkin vuonna jo yli 1kilo eurolla ja viime kasko vahinko vuodelta 1999
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Niih, ime ite
biggrin.gif

(tääkin on provo)

Provon puolelle menee...

062802jumpie_prv.gif

Mie olen niihin yhteys keräyksiin osallistunut tänäkin vuonna jo yli 1kilo eurolla ja viime kasko vahinko vuodelta 1999  
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Niih, ime ite  
biggrin.gif

(tääkin on provo)
Selitätkö hidastettuna, jotta tämmönen dementikkokin ymmärtää? Mikä tuossa piti olla provo-osa?

Jos kerran itse olet vahinkosi maksat, niin siehän oot äijä!

sanoi:
Miksi sillä pitää keulia? Varsinkin jos tuo ei sitä kovin halukkaasti halua tehdä?
En tiedä kenelle osoitit mutta halua on mutta uskallusta ei. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa.. Kävin eilen paikassa x katsomassa kun kolme kilvetöntä pyörää kuljettajineen kikkailivat niin vaivattoman näköisesti. Haluisin minäkin osata.

No eihän toi ämpäri mitään... *kliks*
**tun hullut!!!

Tuosta saa jo meikäläisenkin rispektit, ohhoh.
omg.gif
Telkkarissa tuli tuossa joskus talvella katteltua jotain sirkusohjelmaa euroopasta ja siellä tuossa vastaavanlaisessa pallossa tais pyöriä neljä immeistä. Yks nainen ja kolme miestä. Ajoivat sisään aina siinä kun muut olivat jo "yläilmoissa" vauhdissa. Kyl siin heikompaa hirvitti
crazy.gif

Provon puolelle menee...

062802jumpie_prv.gif

Provoon voi aina vastata provolla
inlove.gif

Niin ja ostakaa auto jos haluatte liikkua !
062802jumpie_prv.gif

Minä haluan, että minun vakuutusmaksurahoista korvataan vain oikeakätisille kuskeille keulimisessa sattuneet katevauriot hajapusille.
062802jumpie_prv.gif

Tokihan itsekin maksat kaikki itse aiheuttamiesi onnettomuuksien kulut ? Erityisesti jos EAK Ruosteenpoistokurssilla temppuilet pyörän kumoon.

Miksi maksaisin kaskoa jos en käytä sitä pyörän vaurioiduttua ?

Miksi pitää keulia on "mielenkiintoisempi" kysymys. Tosin kuulostaa samalta minulle, kuin "miksi et aja autolla" tai "miksi käyt ajamassa radalla". Keuliminen on ihan normaalia moottoripyörän hallintaa - ainakin kyykyille/motoille.

Eilen: http://www.tiet.fi/kuvat/grabbedframe29.jpg

Tuonpa takia en minäkään viitsi keulimista kokeilla.. sattuu ja maksaa liikaa. ts. nössö.
bawling.gif
Onko joku asia, mikä ois kivaa, ja se ei sattuis tai maksais liikaa?
Tarviiko saada olla housut jalassa?
tounge.gif

Ihan vakavissaan moottoriurheilulajeista halvin ja turvallisin lienee trial. Ja se se vasta ajotaitoa kehittääkin
smile_org.gif
Suosittelen lämpimästi. Niitä trikooasuja mä en kyllä ymmärrä, mut muuten hyvä laji
biggrin.gif

Provon puolelle menee...

062802jumpie_prv.gif
Vakuutushan (eli kaikki me muut)maksaakin nuo harjoittelunne! Hienoa!

Kyllä noi katteet ja pikku nippelit on taskurahoja, verrattuna siihen kun vedetään kunnon niitit ja opetellaan taas kävelemään ja käymään veskissä yksin.

( pikku raapuista nyt ei varmaan kannata bonuksia tiputtaa)

bawling.gif
Onko joku asia, mikä ois kivaa, ja se ei sattuis tai maksais liikaa?
Tarviiko saada olla housut jalassa?
tounge.gif
Ei tarvii, mutta ei se keuliessakaan välttämättä ensimmäinen kerta kirpaise...

Tuossa tapauksessa voi ongelmat ja laskut seurata vasta perässä.
tounge.gif

sanoi:
Ihan vakavissaan moottoriurheilulajeista halvin ja turvallisin lienee trial. Ja se se vasta ajotaitoa kehittääkin
smile_org.gif
Suosittelen lämpimästi. Niitä trikooasuja mä en kyllä ymmärrä, mut muuten hyvä laji
biggrin.gif

Kai tuohonkin yllytykseen sitten joskus pitää mukaan lähteä? Vaikka tuo "halvin ja turvallisin" ei ehkä olekaan paras suositus...

(MadMan @ pari viestiä sitten) sanoi:
smile_org.gif
biggrin.gif

Kai tuohonkin yllytykseen sitten joskus pitää mukaan lähteä? Vaikka tuo "halvin ja turvallisin" ei ehkä olekaan paras suositus...
No kyllä tuossaki reikäpäisimmät saa sielunsa ruumiista irtaantumaan, että ei pitäis jäädä tosta turvallisuudesta kiinni. Ja halpaa harrastustahan iteki kuulutit perään
smile_org.gif

Ja lisäksi trialia parempaa ajotaidon harjoittajaa ei olekaan.

No kyllä tuossaki reikäpäisimmät saa sielunsa ruumiista irtaantumaan, että ei pitäis jäädä tosta turvallisuudesta kiinni. Ja halpaa harrastustahan iteki kuulutit perään
smile_org.gif

Ja lisäksi trialia parempaa ajotaidon harjoittajaa ei olekaan.
Uskotaan, pitänee kokeilla. Ajotaitoja pitää aina tsempata, varsinkin mun...

Mutta tuolla aiemmalla kommentilla kyllä tarkoitin, että useimmat kivoimmat asiat myös jollain lailla tulevat kalliiksi, rahassa tai sitten muuten... ja niihin lukeutui myös ne jutut milloin ei housuja oo jalassa, vaikka muuten nyt tohon kommentoikkaan.
wink.gif

On se helppoa kun osaa.
Katselin sitä videolistaa hieman eteenpäin ja siellä otti silmään melko hurjia kuskeja klik  
omg.gif
HUH-HUH!  
crazy.gif
Kolme tyyppiä pikkusessa puulaatikossa ilman kypäriä seinää pitkin. Yks niist tais olla nainen (?) Riskaapelin näköstä muodostelma-ajoa..
Johan tuota Onni Suuronen kymmeniä vuosia sitten harrasti. Olikohan sillä myöhemmin poikansa kaverinaan? Joku muukin siellä pöntössä ajeli aikoinaan.

Aivan loistava viteo tuo eka pätkä jossa opetetaan keulimisen alkeet.
Heti tekee mieli lähtä kokeileen.
Ja onhan tuota tullu jo hieman harjoiteltuakkin. Onneksi lähtee hienosti kaasusta ettei tartte kytkimellä rykiä
tounge.gif

Oon vaan käyttäny aina kykintä kun olen ilmassa vaihtanu kakkosen.Pitääpä ruveta kokeileen ilman kytkintä pykältään.

Back