Miten näet itsesi ajaessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripley
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Miten näet itsesi ajaessa? - Mikä on mieluisin visio => fiilikset?

• Oma pitkä varjoni vilistää vierellä kuin kaksoisveli.

Ääniä: 0 0,0%
  • Vilkaisen heijastustani kauppojen näyteikkunoista.

Ääniä: 1 50,0%
  • Viivytän katsettani kulmapeileissä nähdäkseni itseni ajavan.

• Kurkistan etupyörää nähdäkseni miten matka etenee.

• Katson kokonaisuutta edessäni - maisemaa stongan yli.

• Haluaisin seistä tien vieressä ja nähdä itseni ajavan.

• (Aivan sama miltä se näyttää! Kunhan kulkee ja kuuluu!)

• (Mikä ihmeen visionääri se tämmöisiä kyselee?)

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
1,2 ja 5. Täytyy myöntää, et näyteikkunasta tulee aika usein peilattua, vaikka se näyttääkin hassulta.  
cool.gif
Näyttää kanssa hauskalta kun saparot väpättää varjokuvassa...
tounge.gif

>>>>>>>>>>>>>>
Samaa mieltä. Tässä kuitenkin kysytään näköaistivaikutelmia.
>>>>>>>>>>>>>>

Sorry, hyvä veli.
tounge.gif

Vastaampa siis lyhyemmin: En katso itseeni ajaessa, prätkää kyllä tulee kuikuiltua sieltä sun täältä.
eek.gif

Ja nöyrimmät anteeksipyyntöni kolmen ilmiselvän peilivaihtoehdon puutteesta:
kromipinnat, mittarien lasit sekä tietysti taustapeilit käyvät katselualustoista!
Wouhou... mähän vallan unohdin tän tärkeen!!! Yöllä tai tunneleissa, katuvaloissa, näyttää pyörän kromiosat kuten mittari, lamppu, stonga... aivan ÄLTSIN mageilta!
inlove.gif
Joskus, jos satun olemaan kehä kakkosen kulmilla, saatan ihan varta vasten valita reitin kehä2 -> Vanha turun valtatie kun siinä on se tunneli...
biggrin.gif

Toisiks viimeinen, tai ehkä se varjo homma...
Pyörä on niin ruma, eikä mieskään sen kauniimpi(kuin luodut toisilleen?), että parempi, kun ei liikaa katsele, voi tulla paha mieli...
wink.gif

Jos oon pysähtyneenä liikennevaloissa niin saatan vilkaista näyteikkunasta, mutta ajaessa voi olla hyvin äkkiä jonkun perässä jos tsiigailee muualle
confused_orig.gif

Kiitos erikoisesta äänestysaiheesta, virkistävää!
062802jumpie_prv.gif

Edellä ajan pakettiauton takaovistakin yleensä heijastuu aika tyylikäs kuva. Turvaväli tosin on ehkä hieman lyhyt.  
tounge.gif

Maisemat ja perät, eiku oma kuvatus auringon paisteessa heijastuneena näyteikkunasta
inlove.gif

No eipä ole pienintäkään tarvetta ja vielä vähemmän syytä tuijotella itseäni. Maisemat mutkateiden varsilla ovat niitä katsomisen arvoisia.

Näyteikkunat... mitä järkeä on kaupungissakaan ajella muuta kuin pakosta
nixweiss.gif

Hmm...Olishan se mukava seistä tienposkessa ja katsella kateutta täynnä kun itse (
tounge.gif
) ajaisin ohi kohdalla hiukan kiihdyttäen ...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

norjassa, niillä mutkaisilla teillä olen katsellut omaa persettäni tiukoissa mutkissa, loput voi kuvitella ja nähdä, onnessaan näkee valon auringossa ja pimeässä, raatokärpiön ajavan kuskinensa.

joskus näkyy varjo sivulla auringon mataluudesta. joskus näyteikkunakin heijastaa.

pyöräni tosin on matta ja enimmäkseen musta. tuskin edes peilit kiiltävät.

Varjoa tulee katseltua. Varsinkin kun ajelee visiiri auki. Se on jotenkin räyhäkkään näkönen varjo joka siellä vilistää.
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Siis niinno juu, miks mun pitäis itteni nähdä...pääasia että mä suunnilleen näen tien ja muut kuulee mut
cool.gif

Täytyy myöntää, että näyteikkunoista oon itteäni ja pyörää ihaillu
omg.gif
ja etupyörääkin kurkkinu.... Yks mikä tuosta listasta vielä puuttui, niin mittaristosta oman kypärän tarkkailu. Tunnustan, että joskus seuraan, miten kypäräni heiluu ajoviimassa...
tounge.gif
Mutta tietä taidan silti eniten zoomailla.

Missä on se vaihtoehto, että toinen peili on käännetty niin, että siitä voi katsella itseänsä
wink.gif

kyllä tulee näyteikkunoista peilailtua...ja eturengasta kateltua ja..ittensä näkee ajavan kun käskee jonkun kaverin kuvaamaan videokameralla
cool.gif

Back