Miten synkataan ruiskurungot?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja busai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

busai

New member
Eli mittarit olis lainassa ja busasta tarttis säätää synkat.
Miten ne nyt säädetään,mihin neljästä aletaan muita vertaamaan ja mistä aloitetaan säätö?
 
Kannattaa synkata, jos rungot ovat hyvässä kunnossa, ei välyksiä akselissa ja käyttövarsissa. Jos nuo väljät, niin tulos on yleensä huonompi kuin lähtötilanteessa. Samahan koskee tietysti kaasuttimia.
 
Ei o näköjäs nipat ja säätöruuvit samanlailla gen1 ja gen2 busassa,ei löydy
3 ja 4 rungon välissä säätöruuvia,keskellä 2 ja 3 välissä on säätöruuvi.
Olisko noi pareittain sit jos yhtä ruuvia vaan säädetään?
 
Viimeksi muokattu:
Siellä on ohivirtauskanavat ja ruuvit joista läppäparit säädetään ensin kohdalleen.
 
Ei o näköjäs nipat ja säätöruuvit samanlailla gen1 ja gen2 busassa,ei löydy
3 ja 4 rungon välissä säätöruuvia,keskellä 2 ja 3 välissä on säätöruuvi.
Olisko noi pareittain sit jos yhtä ruuvia vaan säädetään?


Sitten on vielä se sähköinen tyhjä käynnin säädin
Mikä taisi ohjeen mukaan olla pois päältä kun säätelee
 
Sitten on vielä se sähköinen tyhjä käynnin säädin
Mikä taisi ohjeen mukaan olla pois päältä kun säätelee

Ohjeen mukaan tarvis kytkeä pois, käytännössä ei. Mutta kannattaa säädellä ruuveja niin että tyhjäkäyntikierrosluku pysyy oikeana. Eli jos avaa jotain ohivirtausruuvia reilummin niin laittaa vastaavasti jotain muuta kiinni jolloin koneen tyhjäkäyntikierrokset eivät muutu.
 
Back
Ylös