Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikälläkin on tällaiset...pitää muuten yllättävän hyvin vettä vaikka mitkään gore-monot ei olekaan; kokemusta n. 100 km kunnon rankkasateessa.Mä ostin vuosi sitten nuo Oxtar:in perus-TCS kengät ja niiden "saranat" ainakin narisee niin että meinaa järki lähteäOon tunkenu sinne väliin mukana tullutta silikoniliukastetta mutta eipä se tunnu paljoa auttavan. Muuten kengät on kyllä mitä mainioimmat! Mukavat jalassa eikä liian jäykät.![]()
Ei tosiaan narise kun muistaa hieman rasvaillaNarinahan on suht' järkyttävä, mutta herättääpä ainakin huomiota![]()
Sama täällä, noi gore-mallin T.S.C:t ollu loistavat. Kertaakaan ei ole sukka kastunut 2:n vuoden aikana ja hyvin pelittää kuumassakin. Mulla kanssa toiminu hyvin toi ketjuspray, sitä kun on aina lähellä, niin reissussa kuin kotonakin.Ei tosiaan narise kun muistaa hieman rasvaillaNarinahan on suht' järkyttävä, mutta herättääpä ainakin huomiota
Hyvät kengät olleet ainakin vielä. Sillä silikoonilla mikä toimitetaan kenkien mukana, en ainakaan minä tehnyt hevonpeetä.. Kun ei muuta siihen narinahätään osunut käteen, laitoin ketjuspraytä, hyvin toimii
Ja kyseessä siis Oxtarit.![]()