• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mitkä renkaat aceen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ajuri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ajuri

New member
mitä renkaita käytätte acessa ?
Vaihdoin Aceen elokuussa ja alla ME Z6...
Olisi tarkoitus talvenaikana vaihtaa mustat alle, suurinosa ajosta yks päällä ja n. 2 tkm /kesä rouva kyydissä + ensikesänä toivonmukaan 2-5 ratapäivää.  
nixweiss.gif

Mä oon käyttänyt Pirellin Evo / Evo Corsaa (mtr21/22 muistaakseni) ja Diabloa. Toiminut hyvin. On ajettu radallakin.

Ensinnäkin ,teretulemast ace joukkoon kummaan.  
biggrin.gif

Tänä vuonna alla Rennsport Street edessä ja BT010 takana,  yli 12tkm ajettu, tosin lopputonnit sileinä. Matkaan mahtui 5,5tkm Juuroopassa ja loput peruspörräämistä, radalle en kerinnut
sad_orig.gif
.  Ens kesä joko Diablo Corsat tai Rennsportit alla.
buttrock.gif

Oon käyttänyt ME Z4 edessä/ takana ja olin tyytyväinen, ei koskaan pito-ongelmia.
Sit menin vaihtamaan taakse Pirellin Dragon GTS:än ja vitutus on ollut suuri valinnan johdosta
mad.gif
Tien ollessa kostea, eli ei edes kunnolla märkä, se ei pidä yhtään, oltava tosi varovainen kaasun kanssa. Keväällä vaihtuu ME Z6:een.
Edessä on tällä hetkellä ME Z6 ja ollut tosi hyvä. Se on mun mielestä paljon vakaampi ajaa, kun Z4.

Mulla oli Acessa ennen vaihtoa edessä rennsport rs2 ja takana
sportec M1. Mun mielestä tuo kombinaatio oli omalle ajotavalleni varsin hyvä ja koskaan ei ollut murheita pidon ja luoton kanssa. Kestivät lähes yhtä paljon kilometrejä kummatkin noin ~6500 km:ä
Nykyisessä vempeleessä on Pilot Powerit alla ja ei niitäkään moittia voi
062802jumpie_prv.gif

Oli pari eri Acea, ja parhaimmaksi rengasyhdistelmäksi totesin Michelin Pilot Race edessä ja Michelin Pilot Sport/Race takana (kumpikin toimii).

Mullakin on ois tarkoitus ostaa Ässään uuret kumit. Kaikki tuntuu kehuvan noita Diabloja. Mitenkäs ne kestää kilometrejä? Eihän nyt mikään ole ikuista, varsinkaan mopojen kumit, mutta noin about?

Mullakin on ois tarkoitus ostaa Ässään uuret kumit. Kaikki tuntuu kehuvan noita Diabloja. Mitenkäs ne kestää kilometrejä? Eihän nyt mikään ole ikuista, varsinkaan mopojen kumit, mutta noin about?
Mulla oli Diablo edessä noin 7000 km ja kuluminen minimaalista. Takana ei Diablosta kokemusta, mutta jos Supercorsa SC1 kesti 5300 ja SC2 yli 7000 niin pitäis sen Diablon järkevillä paineilla ja järkevällä ajolla kestää sen 8000-9000

Mulla oli Diablo edessä noin 7000 km ja kuluminen minimaalista. Takana ei Diablosta kokemusta, mutta jos Supercorsa SC1 kesti 5300 ja SC2 yli 7000 niin pitäis sen Diablon järkevillä paineilla ja järkevällä ajolla kestää sen 8000-9000
Mulla oli Diablo kutoskawassa takana. Järkevillä paineilla ja ei-järkevällä ajolla 10 000 km tuli täyteen, ja melkein puolet oli vielä pintaa jäljellä. Hyvä kumi se on.

Mulla oli Diablo kutoskawassa takana. Järkevillä paineilla ja ei-järkevällä ajolla 10 000 km tuli täyteen, ja melkein puolet oli vielä pintaa jäljellä. Hyvä kumi se on.
kuutonen on paljon kevyempi kuin T-Ace joten siinä tulee eroa melko paljon..

kuutonen on paljon kevyempi kuin T-Ace joten siinä tulee eroa melko paljon..
Nii, eikä oo vääntöä..

Mulla on nopein renkaansyöjä ollu R1, siinä oli vääntöä alle 5000rpm paremmin kuin Gixxerissä. Sillä meni Dunlopin D207 kankaille 4000km:ssa. Oisko ollu 1 ratakeikka eikä yhtään suditusta (ainakaan tahallista ;)

Back