Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli Diablo edessä noin 7000 km ja kuluminen minimaalista. Takana ei Diablosta kokemusta, mutta jos Supercorsa SC1 kesti 5300 ja SC2 yli 7000 niin pitäis sen Diablon järkevillä paineilla ja järkevällä ajolla kestää sen 8000-9000Mullakin on ois tarkoitus ostaa Ässään uuret kumit. Kaikki tuntuu kehuvan noita Diabloja. Mitenkäs ne kestää kilometrejä? Eihän nyt mikään ole ikuista, varsinkaan mopojen kumit, mutta noin about?
Mulla oli Diablo kutoskawassa takana. Järkevillä paineilla ja ei-järkevällä ajolla 10 000 km tuli täyteen, ja melkein puolet oli vielä pintaa jäljellä. Hyvä kumi se on.Mulla oli Diablo edessä noin 7000 km ja kuluminen minimaalista. Takana ei Diablosta kokemusta, mutta jos Supercorsa SC1 kesti 5300 ja SC2 yli 7000 niin pitäis sen Diablon järkevillä paineilla ja järkevällä ajolla kestää sen 8000-9000Mullakin on ois tarkoitus ostaa Ässään uuret kumit. Kaikki tuntuu kehuvan noita Diabloja. Mitenkäs ne kestää kilometrejä? Eihän nyt mikään ole ikuista, varsinkaan mopojen kumit, mutta noin about?
kuutonen on paljon kevyempi kuin T-Ace joten siinä tulee eroa melko paljon..Mulla oli Diablo kutoskawassa takana. Järkevillä paineilla ja ei-järkevällä ajolla 10 000 km tuli täyteen, ja melkein puolet oli vielä pintaa jäljellä. Hyvä kumi se on.Mulla oli Diablo edessä noin 7000 km ja kuluminen minimaalista. Takana ei Diablosta kokemusta, mutta jos Supercorsa SC1 kesti 5300 ja SC2 yli 7000 niin pitäis sen Diablon järkevillä paineilla ja järkevällä ajolla kestää sen 8000-9000Mullakin on ois tarkoitus ostaa Ässään uuret kumit. Kaikki tuntuu kehuvan noita Diabloja. Mitenkäs ne kestää kilometrejä? Eihän nyt mikään ole ikuista, varsinkaan mopojen kumit, mutta noin about?
Nii, eikä oo vääntöä..kuutonen on paljon kevyempi kuin T-Ace joten siinä tulee eroa melko paljon..Mulla oli Diablo kutoskawassa takana. Järkevillä paineilla ja ei-järkevällä ajolla 10 000 km tuli täyteen, ja melkein puolet oli vielä pintaa jäljellä. Hyvä kumi se on.Mulla oli Diablo edessä noin 7000 km ja kuluminen minimaalista. Takana ei Diablosta kokemusta, mutta jos Supercorsa SC1 kesti 5300 ja SC2 yli 7000 niin pitäis sen Diablon järkevillä paineilla ja järkevällä ajolla kestää sen 8000-9000Mullakin on ois tarkoitus ostaa Ässään uuret kumit. Kaikki tuntuu kehuvan noita Diabloja. Mitenkäs ne kestää kilometrejä? Eihän nyt mikään ole ikuista, varsinkaan mopojen kumit, mutta noin about?