• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mobil Delvac

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllähän se litku sai nyt sitten jäädä tilaaamatta.

Kiitoksia vinkeistä, eipähän tullut hätäpäissään tilausta näpyteltyä.

En kyllä edes uskalla kysyä mitä öljyä olisi fiksu hommata koska näistä hommista olen lukenut täällä piiiiiitkiä vääntöjä joista suurin osa menee meikäläiseltä täysin yli ymmärryksen :grin:

Voi ny v*ttu sentäs....

Katot mopon ohjekirjasta, että mikä se vaatimus öljylle on. Tod. näk. joku API SG (joka on semmosta kuraa, että kaupasta ei enää edes saa sitä vaikka kuinka etsisi. Jos on vähän uudempi peli niin tuon lisäksi JASO MA vaatimus löytyy, eli märkäkytkin on moottorissa. Sit katot halvimman öljyn, joka täyttää nuo vaatimukset (=mikä tahansa mopo- tai raskaankalusto dieselmoottoriöljy) ja kaadat sitä koneeseen.

Eikös tää delvac oo aiheuttanu aika monta moottoririkkoaki, mitä täältä välistä oon lukenu....???:ohmy:

Eikös tää delvac oo aiheuttanu aika monta moottoririkkoaki, mitä täältä välistä oon lukenu....???:ohmy:

Ihan tilastojen valossa katsottuna moottoririkkoja on sattunut enemmän koneille, joissa on öljyä verrattuna koneisiin, joissa ei ole.

Huijausta kaikki litkut.

Tämä on kyllä hauska aihe tämä Delvac!

Seuraavan kerran kun hymähdät vaimosi, tai tyttöystäväsi jutuille kun hän tohkeissaan esittelee sinulle uusinta laboratorio-olosuhteissa testattua ihovoidepurkkiiaan, niin muista silloin nämä öljykeskustelut. Nämä voiteethan ovat yleisesti ottaen sellaisia, että mitä kalliimpi sen tehokkaampi, samoin myyntipakkauksella on selvästikkin vaikutusta voiteen tehoon. "Hyvien" voiteiden pakkausetiketit ovat tyylikkäitä ja hienoja, selvästikkin viestivät voiteen paremmuutta. Olen varma että vaikkapa joku Nivean perusvoide ajaisi ihan saman asian, eli kosteuttaa ihoa, mutta siinä on tylsä pakkaus , ja se maksaa vain murto-osan "hyviin" voiteisiin verrattuna.

Tämä on kyllä hauska aihe tämä Delvac!

Seuraavan kerran kun hymähdät vaimosi, tai tyttöystäväsi jutuille kun hän tohkeissaan esittelee sinulle uusinta laboratorio-olosuhteissa testattua ihovoidepurkkiiaan, niin muista silloin nämä öljykeskustelut. Nämä voiteethan ovat yleisesti ottaen sellaisia, että mitä kalliimpi sen tehokkaampi, samoin myyntipakkauksella on selvästikkin vaikutusta voiteen tehoon. "Hyvien" voiteiden pakkausetiketit ovat tyylikkäitä ja hienoja, selvästikkin viestivät voiteen paremmuutta. Olen varma että vaikkapa joku Nivean perusvoide ajaisi ihan saman asian, eli kosteuttaa ihoa, mutta siinä on tylsä pakkaus , ja se maksaa vain murto-osan "hyviin" voiteisiin verrattuna.

Osui muuten tässä taannoin jonkin arvostetun julkaisun testi jossa halpa (tais olla just nivea) osoittautui paremmaksi kuin jopa 10× kalliimmat mömmöt. Eipä sillä että nahkarasvat juuri kiinnostaisi joten otsikkoa pitemmälle en lukenut.

Ihmisissä on kuitenkin enempi yksilöeroja, allergioita summuuta mitä moottoreissa ei tiettävästi ole, ainakaan samansarjalaisissa.

Osui muuten tässä taannoin jonkin arvostetun julkaisun testi jossa halpa (tais olla just nivea) osoittautui paremmaksi kuin jopa 10× kalliimmat mömmöt. Eipä sillä että nahkarasvat juuri kiinnostaisi joten otsikkoa pitemmälle en lukenut.

Ihmisissä on kuitenkin enempi yksilöeroja, allergioita summuuta mitä moottoreissa ei tiettävästi ole, ainakaan samansarjalaisissa.

Vuosikymmeniä ylivoimaisesti paras ihorasva on ollut tummeli...(jokainenhan tietää sen utarerasvan...).

Tehokkain ryppyvoide on aurinkorasva. Se aurinko kun sen ihon vanhentaa, siks noi tietyt paikat mitkä "harvemmin aurinkoa saa" ovat usein aika siloisia ja naamanseutu taas vähemmän silonen. Mut taitaa olla et noi kalliimmat ryppikset sisältää sit jotain puuteria ja värejä sekä tuoksuja, et on sit nätimpi kun pelkkä aurinkorasvassa kiiluva naama.

Brändäykseenhän tämä tuotteiden myyvyys nykyään perustuu, luodaan mielikuva ylivertasesta tuotteesta, vaikka todellinen laatu lienee ihan normaalia keskitasoa. Se oli muuten Lidlin markkinoima naamarasva, joka sen testin voitti.

Tehokkain ryppyvoide on aurinkorasva. Se aurinko kun sen ihon vanhentaa, siks noi tietyt paikat mitkä "harvemmin aurinkoa saa" ovat usein aika siloisia ja naamanseutu taas vähemmän silonen. Mut taitaa olla et noi kalliimmat ryppikset sisältää sit jotain puuteria ja värejä sekä tuoksuja, et on sit nätimpi kun pelkkä aurinkorasvassa kiiluva naama.

Olen havainnut ryppyjä paikassa, johon aurinko ei ole monesti osunut. Progeriaako?

Eikö tarjous ollut maaliskuun?
Minulle tulee Maatilan Pirkka-lehti ja kyllä viimeisessä numerossa on tuo tarjous, mutta korjaan sen verran, että hinta on 69,95 eur. 208 litran tynnyri maksaa siellä 599 eur kotiin toimitettuna.
Tarjous voimassa 30.04.2017 saakka

Viimeksi muokattu:
Eikö tarjous ollut maaliskuun?
Minulle tulee Maatilan Pirkka-lehti ja kyllä viimeisessä numerossa on tuo tarjous, mutta korjaan sen verran, että hinta on 69,95 eur. 208 litran tynnyri maksaa siellä 599 eur kotiin toimitettuna.
Tarjous voimassa 30.04.2017 saakka

Onko tuo K-maatalouden tarjous MX 15W-40 vai jotain muuta Delvaccia?

Back