Moikkaamattomuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tst
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En todellakaan vedä palkokasvia sieraimeen jos joku ei morjensta, eikös se ole jokaisen oma asia, vai. Itse morjenstan vastaantulevia kaksipyöräisiä paitsi motarilla, missä en yleensä myöskään vastaa jos joku vastaan tulevilla kaistoilla huitoo.:D

Kuuluu normaaliin kehitysvaiheeseen, mutta kun ikää ja kokemusta kertyy enemmän, niin nekin oppii kyllä.:;):

En haluais org-morottaa, vaan ihan tavallisesti. Mutta joissain tilanteissa (keskellä mutkaa tms.) etusormi pystyssä -morotus tulee jotenkin luonnollisemmin, kehon hallinnan puutetta kenties. Mutta kysynkin: millä oikeudella yksi morjestustyyppi on varattu jonkun yksittäisen ryhmän käyttöön?

Hei nyt äkkiä motorgille patenttisuoja orggimoroon :D

Onhan se vähän hankala, jos kahdella eri kerholla ja/tai yhdistystyksellä olisi sama erityinen morotustyyli. :p

Hei nyt äkkiä motorgille patenttisuoja orggimoroon :D

Onhan se vähän hankala, jos kahdella eri kerholla ja/tai yhdistystyksellä olisi sama erityinen morotustyyli. :p

Joo patenttisuojaa nyt kiirusti hakemaan mutta täytyy muistaa patentoida se oikea sormi.

Ja sinne hanskan tyhjään etusormeen kannattaa laittaa täytettä ettei se lepata ja lerpata tuulessa. Joku voi muuten hämmentyä.

Kohta nousee keskisormi..

Morotatteko motoristeja ikinä autolla ajaessa? Mä en moikkaa, kuin tuttuja. Tänään tosin aamulla töihin autoillessa morotin vaistomaisesti vastaan tulevaa motoristia.. Ei moikannu takas..

Kohta nousee keskisormi..

Morotatteko motoristeja ikinä autolla ajaessa? Mä en moikkaa, kuin tuttuja. Tänään tosin aamulla töihin autoillessa morotin vaistomaisesti vastaan tulevaa motoristia.. Ei moikannu takas..

Yritin morotella autosta kun menimme perheen kanssa Ruotsin kautta Norjaan jotta ei olisi niin "orpo olo" mutta huomasin hyvin pian että turhaan morottelin:(

Tosin sitten Vaasanlaivalla tuli monta hyvää juttua kun näin "toppahousuisia" miehiä, niin menin heti jututtamaan, sekä mennessä että tullessa:respect: Ei ollut niin paha reissu sittenkään:jpstyle:

Oikeastaan maantie ajossa tulee moikattua tasasen varmasti,kaupunkissa ja motarilla ei niinkää...:bye:

Mulla on tuossa viimeviikkoina joka aamu tullut motarilla vastaan sama ukko homosohvansa kanssa. Niin iloisesti morottelee sieltä katteittensa takaa. Ite oon koittanu huitoa takaisin mutta kun jo satasessa saa puristella kahvoista siihen malliin että aika pieniä moroja ovat olleet.

:paikallatuulee:

Ajat ja kuskit muuttuu, ennen morotuksiin sai vastauksen miltei aina, nykyään varsinkin matkaenskalla liikkuessa yhä useammin varsinkin custom-osasto jättää vastaamatta. Mulla on virkavuosia jo sen verran että en viitti noille enää heilutella. Siinähän menevät syli levällään halailemaan maailmaa ja toisiaan. :jpstyle:

^Mä oon huomannu ihan saman asian custom-kuskeista. Erityisesti harleyn kuljettajat jättää morjestamatta hyvinkin usein, varsinkin jos niitä on useampi samassa letkassa. Eipä se maailma siihen kaadu vaan matka jatkuu:orgmp2:

Back