Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
OK. Heiluta moikkaamiskieltomerkiksi oikealla kädellä poikittain yli kypärän kämmenpuoli ulospäin. Tiedän sitten olla moikkaamatta.Moi, sovitaanko ettei enää moikkailla Keha 1 ja 3:lla, yleensä kyllä moikkaan mielelläni, mutta tuntuu niin typerältä kurkotella kaiteen yli lapa pystyssä..
+1, tuota Kehä 1:stä kun tulee ajeltua päivittäin, eikä vielä ole alkanut ahistaa jos ei jokaista moikkaa tai vastaa tervehtimiseen. Ei kai tämä nyt niin vakava asia ole??Itellä aina tulee näitä että keskityn siihen liikenteeseen, seuraan peilejä ja yhtäkkiä suhahtaa pyörä ohi ja sitä sit koittaa moikata takasin. Tai sit justiisa o jotai puskaa edessä. Turha ottaa paineita siitä moikkaamisesta, ite en ainakaan ota nokkiini vaikkei lapa nouse, mistä sitä tietää mikä kytkimenroplausoperaatio sitä toisella on kesken siellä.
Ei se v*ttuilua ole... Ajelee pitkät pätkät iliman että yhtään mopoa tulee vastaan. Ja sitte ku näkee yhden ajovalon niin kaasukäsi ottaa paremman asennon ja valmistautuu moikkaamaan. Saattaa innostuessaan kuskilta irrota jalkakin mukaan. Se heilahtaa siitä etuvasemmalta mukaan sillai sopivasti.Juu, ja kerran yks customi moikkas oikeen jaloillaki. Eli niinku suoristi jalat eteenpäin, kunnolla. Vai oisko se sittenkin ollut v*ttuilua, ku mä oon tälllänen "sporttimopoilija"...ja mun kantapäät kun osoittaa siis väärään suuntaan.![]()
Moi vaan useimmiten ja jos ei vastaantulija huomaa, niin ei se mitään.
OK. Heiluta moikkaamiskieltomerkiksi oikealla kädellä poikittain yli kypärän kämmenpuoli ulospäin. Tiedän sitten olla moikkaamatta.Moi, sovitaanko ettei enää moikkailla Keha 1 ja 3:lla, yleensä kyllä moikkaan mielelläni, mutta tuntuu niin typerältä kurkotella kaiteen yli lapa pystyssä..
![]()