• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Monster S4RS Testasretta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 750S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Monstereiden iänikuisen pyöreän sammakonsilmä etuvalon vois ampua Boforssilla, esmes kuuhun.

Noikin kompurat näyttää paremmilta tupla-projektoreilla.

Noo jos joku sen modin ymmärtää tehdä niin pluspisteitä heti siitä ja erottuu joukosta..
Joo, kyllä! Hienoon italialaiseen designiin tosiaan kannattaisi ympätä vaikka Taipei-Zhonqhuy-motorcycle corporationin Alien-etumaski. Aaa... that's quality!

Iha villinä veikkauksena tuossa pyöreessä lampussa ei ole häivääkään italialaista designia, se on valaisin joka on pultattu kiinni ko. häksättimeen.

Pyöreitä lamppujahan tässä maailmassa ei kovin kauaa olekkaan ollut, varsinkin ajoneuvoissa.

Ja todennäköisesti joku japonialainen/kiinalainen firma ne kuitenkin tekee.

Monsteri kyllä tarvii faceliftiä, se oli radikaali naku vuonna miekkakypärä... joku sanoo että vanhassa vara parempi, oon samaa mieltä esmes 998 vrt 999, Monsterit vois vetää kyllä kokonaan uusiks.

Iha villinä veikkauksena tuossa pyöreessä lampussa ei ole häivääkään italialaista designia, se on valaisin joka on pultattu kiinni ko. häksättimeen.

Pyöreitä lamppujahan tässä maailmassa ei kovin kauaa olekkaan ollut, varsinkin ajoneuvoissa.

Monsteri kyllä tarvii faceliftiä, se oli radikaali naku vuonna miekkakypärä... joku sanoo että vanhassa vara parempi, oon samaa mieltä esmes 998 vrt 999, Monsterit vois vetää kyllä kokonaan uusiks.
Ihan villinä tietona argentiinalainen Miguel Angel Galluzzi halusi ehdottomasti pyörän linjoihin tuollaisen pyöreän valaisimen, koska se tukee pyörän muotoilua ja on todella simppelin yksinkertainen ja aistikas ratkaisu.

Japsit päivittäköön joka toinen vuosi.  
biggrin.gif

Makuasia. Onhan noita joku vaihtanutkin tuplaprojektoreihin, osa varmaan tykkää, mutta minusta tuo alkuperäinen iso pyöreä sopii juuri mörköön mainiosti. Etenkin tuo pienellä raitalipalla varustettu S2R ja/tai S4R malli on hiano, ihan sellaisenaan.

Ihan villinä tietona argntiinalainen Miguel Angel Galluzzi halusi ehdottomasti pyörän linjoihin tuollaisen pyöreän valaisimen, koska se ehdottomasti tukee pyörän muotoilua ja on todella simppelin yksinkertainen ja aistikas ratkaisu.

biggrin.gif
Siitäkin huolimatta, että oman zapanialaisen pyöräni lamppu on ollut yksinkertaisen aistikkaan pyöreä malliston alusta asti, eli vuodesta 1969, sanon että tuo valkoinen punaraidallinen S4Rs on kyllä maukkaimpia fillareita mitä olen koskaan nähnyt. Jopa ärsyttävän hieno!
wink.gif

Kyllähän se on ihan Bosch, joka ne Monsterin umpiot tekee. Testeissähän on yleisesti kehuttu Monsterin ajovalon ominaisuuksia.
Boschin tuotteet voi silti tehä joku japski.  
blush.gif
En tiedä, tehdäänkö Japanissa Boschin tuotteita, mutta Malesiassa ainakin tehdään Boschin releitä. Näissä Monsterin umpioissa kuitenkin lukee "BOSCH Made in Germany", joten uskoisin niiden olevan Saksan tekeleitä. Eipä silti, vaikka umpio olisikin valmistettu Japanissa, uskoisin sen olevan kyllä ihan laadukas. Käyttäähän Ducati Japanin tuotteitakin esim. jousituksessa, sähköissä, jäähdytyksessä ...

Ihan villinä tietona argntiinalainen Miguel Angel Galluzzi halusi ehdottomasti pyörän linjoihin tuollaisen pyöreän valaisimen, koska se ehdottomasti tukee pyörän muotoilua ja on todella simppelin yksinkertainen ja aistikas ratkaisu.

biggrin.gif
Oh noes. Niin vissiin.

Eiköhän se ole isketty siihen ihan kustannussyistä, pyöreän lampun 'linjakkuus' itsessään on ristiriita. Linjakkuutta löytää esmes rukatin katemopoista jossa on jopa itse muodoillut valaisimet.. paitsi 999 jossa on suoraan isketty vaan projektorit päällekkäin ja vedetty katteet ympärille, vähän niinkuin Duke 2'ssa.

Ei siinä mitään, samaa mieltä mä olen kyllä kaikista kalansilmälampuista.. helvetin rumia, kaikki tyynni.

Näyttääpä olevan hinnoiteltu nuo ensi vuoden uudet monsterit.

S4Rs Testasretta on 22.9k€. Eli siinä on 3k euroa lisää Öhlinsistä, ja permmista jarruista ja 999:n koneesta vs S4R malli joka maksaa 19.9k€.

Jotenkin itse odotin jopa kovempaa hintaa...

/Markku

Järkyttävä hinta. Kyllä toi on niin ruma, että se pitäis irrota halvemmalla kuin uus S2R 1000.
tounge.gif

Back