Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milloin painelevyn laakeri viimeksi uusittu? Jos tanko pyörii painelevyn mukana niin pilaa tiivisteet aika herkästi.
Uudemmissa malleissa on tangon työsylkyn puoleisessa päässä pieni tappi ja työsylkyssä ura, mikä estää tangon pyörimisen.

Kyll se laakeri pyörii ihan kevyesti. Mut eilen kasasin kytkimen uudelleen (varmaan 8 kerta) mut laitoin kaikes rauhas sen ministefan paikalleen ja painelin sen siihen koloonsa. Sitten koeajoa 15 kilsaa, sen jälkeen pyörä tyhjäkäynnillä vartin(et lämpiää öljyt kunnolla)
Sitten toinen koeajo 5 kilsaa oikeen hanaa antaen ja takas hallin pihaan.. kytkin oli KUIVA!!
Vaikuttaa hyvältä mut pitää viel ajella pitempää lenkkiä ennen kuin uskallan hymyillä pitempään.
Mut kyll mun varmaan pitää tuo työsylinteri uusia tai ainakin ihmetyttää kun täs remppailles vaihoin samalla nestekytkimen nesteet ku vanhat oli niin mustat ja nyt niil uusilla nesteillä ajettu maks 40 kilsaa ja säiliös oleva neste on jo nyt ihan mustaa.. Ei se siis vuoda ja kahva toimii mut ihmetyttää.
Haittaako tuo rääkyminen muuten mitään? Välillä tekee tuota liikkeelle lähtiessä. Selvästi näyttää vaikuttavan kierrokset ja kuinka paljon luistattaa. Pyörällä on ajettu vasta 8700 km ja kytkin luultavasti alkuperälaatua ja työsylinteri vaihdettu Ducabikeen - suht kevyt tuntuma.Muista kuitenkin rasvata levyt. Kuivana rääkyy ja haukkoo.
Haittaako tuo rääkyminen muuten mitään?