Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Axion tankkilaukku itsessään pitää vettä kohtuullisesti, mutta kun vetää mukana tulevan tixtex-pussin päälle se pitää vettä 100 %:sti:Sellaisia pieniä näppäriä sivulaukkuja olen itsekin puoliaktiivisesti etsinyt. Toistaiseksi olen itse matkannut Monster S4:llä jossa yläputket sellaisen 50l vetävän vedenpitävän matkarullan kanssa. Sen saa näppärästi kiinnitettyä takapenkille, varsinkin jos perää ei ole kauheasti lyhennetty. Mulla on perä typistetty heti takalampun jälestä ja olen silti saanut sen matkarullan reissuun mukaan. Tuolla jotain kuvia. Pitää tietenkin laittaa se rulla melko huolella kiinni kun on se perä vähän lyhyempi. Kannattaa muuten pakata se rulla niin täyteen että ei ala roikkumaan. Jos ei päivittäin tarvi niin toimii ihan ok.
Päivittäisessä käytössä sitten vedenpitävä 40l reppu. Myös joitain tankkilaukkujakin olen ajatellut, kuten tällaista Axion tankkilaukkua. Hinta, vedenpitävyys ja tilavuus vaan toistaiseksi mietityttää..
Kiva olis silti tavata yläputkille sopivaa sivulaukkusettiä, mielellään jo sellaisenaan vedenpitävää niin ei tarvi käyttää kaikkea tilaa vedenpitävien suojien mukana kantamiseen![]()